poniedziałek, 18 lipca 2016

Świat według kiepskich #5

Hej!

Dzisiaj większość wydarzeń to kłótnia Brawo My z Brawo Ja.
Większość ze słów, które używają te panie to wyzwiska. 
O co poszło?
Nie wiem, ale wiem, że do kłótni wtrącili się przyjaciele i Brawo My, i Brawo Ja.
Pokażę Wam tylko część wydarzeń, bo ciągle są nowe.


Według dziewczyny Monika (czyli Brawo My) kłamie. 
Tylko.. jaka jest prawda?


Tutaj przyjaciel wyżej wspomnianej Moniki uważa tak samo jak swoja przyjaciółka.


Jak widzicie - kolejna osoba jest po stronie Moniki.


Tutaj jednak na pomoc Violce wkracza Big Queen.
Nie obejdzie się oczywiście bez obelg. :)



Pan Piecias również uważa, że to Brawo Ja jest winna.


Jak widzicie - głosy są podzielone, ale większość osób jest za Moniką. 
My Queen jednak ostrzega nas, że to co mówi Brawo My to nie prawda.






Okej, ostatnich dwóch już nie komentowałam, bo nie ma sensu.
Co WY sądzicie o tej całej kłótni?
Byliście jej świadkiem?
Jeśli tak, to po czyjej jesteście stronie?
#TeamMonika vs. #TeamViolka

Według mnie, takie sprawy powinny załatwiać między sobą i nie usuwać się ze znajomych byleby tylko pisać na wydarzeniach i robić rozgłos.


Wyczekujcie jeszcze jakiś postów!
Blurryface

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz