czwartek, 14 lipca 2016

Będzie pan zadowolony! #7

Hejka!
Bałam się, że dzisiaj nic nie napiszę, bo w nocy były dwie burze. Ale już jest okej i mogę dla Was napisać nowego posta!
Dzisiaj przychodzę z trzema propozycjami ubioru dla chłopaków. Będzie to dla mnie trochę trudne, ponieważ nie jestem w tym za dobra. W dodatku - nie jestem chłopakiem.
Mimo tego, mam nadzieję, że moje propozycje spodobają Wam się! 

Okej, to przejdźmy do pokazania pierwszej stylizacji:

Na wyjście z przyjaciółmi


Stylizacja ta bardzo mi się podoba.
Co prawda, nie jest to komplet ubrań, ale bardzo do siebie pasują. Ta bluza od razu mi się spodobała!

Elegancja Francja


Następnie postawiłam na elegancję.
To również nie jest komplet, ale w całej stylizacji przeważa czerwony.
Podoba mi się też to, że do koszuli mamy muszkę.

Na lato


Na sam koniec wybrałam coś na obecną porę roku - lato.
Koszulka na ramiączkach idealnie pasuje do spodenek jeansowych.
Do tego jeszcze wzięłam klapki.
Całość bardzo mi się podoba.


To tyle w tym poście!
Przepraszam, że takie krótkie opisy i bez cenników, ale musiałam szybko zrobić screeny i zapomniałam zapisać sobie nazwy ubrań i ich ceny.
Myślę, że to nie przeszkadza, bo sami możecie sobie sprawdzić. 
Napiszcie w komentarzu co sądzicie o stylizacjach! :)


Do następnego!
Blurryface

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz