czwartek, 14 lipca 2016

Budujemy nowy dom #9

Hej!
Dzisiaj szukając czegoś do roboty natknęłam się na pewien pokój mojej koleżanki. Bardzo mi się on spodobał, dlatego też pomyślałam właśnie o tej serii i o umieszczeniu zdjęcia pomieszczenia na bloga. Zobaczcie zatem jak się prezentuje.
(Z góry przepraszam za brak loga na zdjęciu, ale bardzo się śpieszę, a chciałam jeszcze dzisiaj umieścić tego posta na bloga.)
Teraz nadszedł czas na opisanie troszkę tego pokoju.
Podłoga tego pokoju jest w dość jasnym odcieniu. Przyozdabiają ją przeróżne bordowe wzorki, które bardzo łatwo zauważyć. Do tego idealnie została dobrana tapeta koloru beżowego. Także wspaniale wpasowały się tutaj drzwi w kolorze jasnego brązu. Pierwsza rzecz, która przykuwa naszą uwagę to bardzo duży telewizor. Widnieje na nim jakaś dziewczyna, która coś śpiewa. Obok tej rzeczy widnieje zabudowany kominek. Idealnie do tego obiektu wpasowała się tutaj kanapa. Została przyozdobiona dosyć niskim stolikiem, na którym zobaczymy jakieś słodkości oraz tacę z winem. Pod tym stołem widnieje biały dywanik. Bardzo ładnie do tych rzeczy komponują się przeróżne zielone roślinki rozstawione po całym pomieszczeniu. Jako dodatek Sonia dodała tutaj fontannę (?).
Według mnie pokój jest bardzo ładny. Wszystko jest w kilku odcieniach, co mi się bardzo podoba. Nie jest tutaj także naciapkane. Ja osobiście chciałabym mieć tak ładny salon. 
A Wy co myślicie o tym pokoju? Podoba Wam się? Chcielibyście w nim coś zmienić? Śmiało piszcie w komentarzach!
Gratka

2 komentarze:

  1. Przepraw słowo widnieje bo bardzo często go uzylas 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie.. Trochę za dużo tego słowa jest w tekście. Gdy wejdę na komputer to to poprawię. Dziękuję za poprawkę.

      Usuń