poniedziałek, 25 lipca 2016

Będzie pan zadowolony! #8

Cześć! 
Dzisiaj przychodzę do Was z propozycjami ubioru dla chłopaków. 
Tym razem mam dla Was dwie stylizacje. 
A tak one wyglądają:

''Punkowiec''



Jak widzimy po tytule - postawiłam na Punk.
Jednak nie mamy tutaj całkowitego zestawu ubrań!
Koszulka np. nazywa się ''YEAH''.
Mimo to, idealnie wpasowała się w spodnie z dziurami. 
Do tego wybrałam także buty. tym razem również ''Punk''/
Według mnie są ładne, nawet lepsze od tych dla dziewczyn.
Fakt - glany w realu bardzo mi się podobają, ale na Awatarii..
Za często je widuję! 
Natomiast tutaj wszystko bardzo ładnie leży.
Na dodatek cena jest bardzo mała, kosztuje ok. 53 G

''Elegancik''



Zawsze koszula ''Sunny Fellow'' bardzo mi się podobała.
Pasuje do prawie wszystkich spodni!
Tak jest również i w tym przypadku.
Wydaje mi się, że dobrze postąpiłam wybierając do niej spodnie ''Elegant''.
Może stąd ta nazwa?
One również są ładne, a ich kolor jest nieziemski!
Nie jest on niby jakiś niezwykły, ale mi się bardzo podoba.
I teraz mój słaby punkt, czyli buty..
No, w sumie nie jest tak źle!
Szare pantofle wyglądają tutaj całkiem okej...
Przynajmniej według mnie :)
Całość kosztuje równe 100 G, ale chyba warto!




To tyle na dzisiaj!
Obecnie jestem na półkolonii, która trwa przez cały tydzień...

Do zobaczonka! 
Blurryface

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz