czwartek, 30 czerwca 2016

Uwaga #20 - Zmiana wygladu bloga na letni :D

Cześć ^^

Chyba nie da się zauważyć, że zmienił się wygląd bloga!


Na blogu przeważa kolor lazurowy, który (co najmniej mi) jak najbardziej kojarzy się z latem. Zacznę może od opisu postaci. 

Ciemno włosa dziewczyna [czyli ja] rzuca się w oczy przez jaskrawo zielonym strój kąpielowy. Błękitne oczy pod kolor wody ślicznie wyglądają do różowego hibiskusa. Wszystko podkreślone ciemną szminką daje według mnie ciekawy efekt. Pozycja nie jest wymyślna, trzymam tylko ananasowego drinka, który znajduje się w tropikalnym menu awatarii (rosyjskiej Tropikanii) :D

Druga postać jest kompletną odwrotnością mnie. Jasne włosy, a w w nich pomarańczowy hibiskus rzucają się w oczy. Jaskrawo błękitny strój i jasna szminka w sam raz pasuje do wszystkiego. Do wykończenia wszystkiego zabarwiłam oczy w zieleń. Tutaj także nad pozycją zbytnio nie kombinowałam. Machająca ręka i lekko uniesiona nóżka mówi o wrażliwości Gratki :3

Tło nagłówka możemy ujrzeć w prawym górnym roku rosyjskiej Tropikanii. Jasny piasek, przejrzysta woda i piękne skały to nie tylko uroki tej gry.

Możecie w tej sondzie ocenić mój nagłówek ^^


Jeśli masz chęć możesz ocenić mój nagłówek w komentarzu (w skali od 0-10). Dla mnie jest to bardzo ważne, ale to już pomijam :D

Okey pora się żegnać... Teraz leci mecz, wiec mogę tylko napisać...
POLSKA GOLA!

/Nadymka

7 komentarzy:

  1. Niby spoko ładny,estetyczny i ogólnie fajnie,ale czemu nie ma BOGÓW GRECKICH ?!Ludzie zadecydowali,że to oni powinni być na nagłówku!No jak widać komuś się nie chciało.A tak pobocznie czemu opublikowałyście komentach pod słynnym postem "Ksieżniczka odpłyneła w morze B)".No tak komentarz przychylny blogowi opublikowałyyście.Czemu się dziwidź.Lecz moja odpowiedź nie została opublikowana:<.No słabiutko kochane!
    #Tajemniczo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam się, że nie wiedziałam jak przedstawić bogów greckich... Po prostu brak weny, ale postaram się w przyszłym miesiącu to zrobić ^^

      Ja go nie opublikowałam... chyba to Gratka. Zaraz zostanie usunięty ;)

      Usuń
    2. Też mnie to zastanawiało, niby nie publikują a dobry komentarz to od razu. Gratka jak nie publikować to nic!

      Usuń
  2. *o* Śliczny <333 Zrobisz poradnik jak się przerabia tak awatara te oczy itp ? I co ty robisz że jest dobra jakość xDD ?
    Ps: Była bym niezmiernie wdzięczna gdybyś zrobiła poradnik c:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przez wakacje dużo poradników się pojawi ^^ Rysowanie oczu, nosa i inne myślę, że równie ciekawe poradniki :D

      Dobra jakość jest chyba przed to, że korzystam z tableta xd
      Cieszę się, że komukolwiek podoba się moja praca :)

      /pozdrawiam!

      Usuń
  3. Jak zwykle jest prześliczny *-*
    <3
    /Twoja Stara

    OdpowiedzUsuń
  4. Serdecznie dziękuję za radę Nadymka :* Pozdrawiam was :)

    OdpowiedzUsuń