niedziela, 19 czerwca 2016

Ostateczne pożegnanie!

Witam, a raczej żegnam!

Wiem... wiem już raz się zegnałem, ale co tam, kto mi zabroni.
Powód znacie. Sprawa się rozwinęła. Gratkę przeprosiłem, ale ona nie wierzyła. OK. Łaski bez. Tak jak ktoś pisał rozkaprysiłaś się. Straciłyście do mnie zaufanie, więc po co taką osobę trzymać?  Widziałem tą grupkę obrońców Gratki. Mówiłaś Nadymko, że za mną nikt nie stoi. Chyba się pomyliłaś. Czytelnicy skomentowali to jak sądzili. Nie byłem to ja tak jak uważała pewna osoba. No tak widać kto jest księżniczką. 
Chociaż jestem wam trochę wdzięczny za przyjęcie mnie tutaj ;).
No ta dziękuję każdej osobie, która mnie wspierała, doradzała, uczyła...
Dziękuję szczególnie czytelnikom, którzy komentowali, poprawiali moje "wypociny".

Żebyście nie byli smutni dodam, że jak będziecie szukać to znajdziecie.

PS Chyba złamałem zasady :/.

Żegnam
/Ciel

6 komentarzy:

  1. ch*j ci w dupe i tak nie umiales pisac

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratka - daruj sobie.

      Usuń
    2. Przepraszam bardzo, ale czemu ja to niby miałabym pisać? :D Śmieszny jesteś anonimku. ;) Powiem tylko tyle - to nie ja. ;D Nie jestem aż taka wredna, żeby pisać takie rzeczy. Ciel mnie wkurzył, ale myślę, że temat jest już zakończony i ani ja, ani on nie będziemy zniżać się do tego poziomu, aby pisać na siebie hejty z anonima.

      Usuń
    3. to nie ona, to ja, anonim ktory nienawidzi ciela, buahahaha

      Usuń
    4. Aha. Za co go tak nienawidzisz? Ciel to super bloger i fajnymi pomyslami na posty. Bedac na blogu staral sie i nie dawal powodow by go nienawidziec. Szkoda ze odeszles:c

      Usuń
  2. :( :( :( :( :( wszystko jak zwykle wina Gratki
    #Największa Fanka

    OdpowiedzUsuń