wtorek, 28 czerwca 2016

Za głosem serca #16 + prośba!

Hej!
Na początku chciałabym przypomnieć Margarynie, Milce oraz Get Out Bitch o tym, aby zgłosiły się do mnie do środy i potwierdziły udział w zabawie "Igrzyska Śmierci". Jeżeli nie zrobicie tego w tym terminie zostaniecie wyrzucone z zabawy, ponieważ inni uczestnicy na pewno nie chcą tyle czekać na rozpoczęcie zabawy. Także chciałabym, aby Winding Ta z Awki zaprosiła mnie na Facebooku do znajomych (nazywam się Gratka Awataria) i także potwierdziła udział w zabawie.

Jak na razie wystarczy już tych ogłoszeń, bo nie to jest tematem postu.

Ostatnio zadecydowaliście, że Awatar jest HOT! Jak najbardziej zgadzam się z Waszą decyzją.

Dzisiaj postanowiłam, że ocenicie Maćka!
Widzimy, że strój Maćka jest z Projektanta. Cała stylizacja jest w odcieniach koloru niebieskiego. Także strój Awatara jest przyozdobiony czarną muszką. Twarz chłopaka ma ostre rysy. Jedyną rzecz jaką bym zmieniła to ten tatuaż na twarzy. Według mnie jest tu całkiem zbędny. Myślę, że Maciek zasługuje na to, aby być jak najbardziej HOT!

Ja swoją opinię już wyraziłam. Teraz czas na Was!

Także zachęcam do wyrażenia swojej opinii na temat Maćka w komentarzu!



Do zobaczenia!
Gratka

2 komentarze:

  1. Nie obraz sie ale tematem postu* a nie posta:S
    /Nauczycielka

    OdpowiedzUsuń