niedziela, 5 czerwca 2016

Oszukane #1

Witajcie!

W tej serii będziemy demaskować oszustki !
Dzisiaj poznamy historię (oszustki) "Groźnej".


Zauważyłem ją w barze, a to nasza rozmowa.

Jak widzicie ta pani mnie zgłosi... lecz nie może, ponieważ powyższe screeny wykorzystałem na mocy cytatu i komentowania (i nie widzę tam jej danych personalnych).

Wszedłem też do wydarzenia, które mówi o "kodzie ".
Spotkałem ją i inną oszustkę (to chyba ta, o której mówiła  w pierwszym screenie)
Potem my, czyli obrońcy zaczęliśmy mówić, że nie ma takiego czegoś.

Dowód:
A to my :D.

Mam nadzieję, że Wy nie dacie się oszukać !

Pozdrawiam
/Ciel











5 komentarzy:

  1. Moja morda wszędzie się znajdzie B))
    /Twoja Pani

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sie wie ;D Przecież ty jesteś częścią mojej drużyny :D
      /Ciel

      Usuń
    2. pani smerf co jedzie po każdym 8))

      Usuń
  2. Bardzo odważny krok! Super seria. Szacun! /Seal skin

    OdpowiedzUsuń
  3. Katastrofa, twoje posty są bez sensu. Przestano się upokarzac.

    OdpowiedzUsuń