czwartek, 30 czerwca 2016

Wielki nabór na bloga!

Witam! 

Większość z Was zastanawia się co zrobię z Gratką, ona zostaje na blogu. Nie mam powodu by ją wyrzucić. Być może starce na tym kilku czytelników, ale wiem, że lepiej będzie dla bloga jak zostanie. Jest dobrą blogerką, do postów nie mam się co przyczepić...  Wszelkie komentarze dotyczące mojego wyboru nie będą publikowane! [także te pod postem "Księżniczka odpłynęła w morze B)] Wystarczająco popisaliście się w poprzednich komentarzach.

Z powodu, że Ciel odszedł postanowiłam zrobić wielki nabór na bloga... Czemu wielki? Mam zamiar przyjąć na okres próbny sporo osób... Ale liczba osób zależy od tego jakie będą zgłoszenia.

INFORMACJE

Zgłoszenie wyślij na e-mail: 
awataria.na.jezykach@wp.pl

Proszę w temacie napisać: "Zgłoszenie na administratora/administratorkę"

CO MA SIĘ ZNALEŹĆ W ZGŁOSZENIU?

- Realne imie
- Realny wiek (dla mnie to nie ma żadnego znaczenia, ale wole wiedzieć c;)
- Zainteresowania
- Kilka słów o swoim charakterze
- Na ile oceniasz swoją ortografię i interpunkcję
- Z jakiś programów graficznych korzystasz
- Czy byłeś/aś na jakimkolwiek blogu? (jak tak to możesz dołączyć link)
- Nick (z awatarii)
- Paszport (z awatarii)
- Link do Nk (lub jego dokładna nazwa)
- Pomysł na serie
- Przynajmniej jedną swoją pracę (można więcej)

Do kiedy Trwa nabór?

Nabór trwa do 30 czerwca. Być może przed czasem przyjmiemy jakieś osoby... Ale jeszcze nic nie wiadomo!

Ile trwa okres próbny? 

Trwa calutki tydzień ;)

Jeszcze ktoś ma jakieś pytania? Proszę pytać w komentarzach, nie gryzę (chyba) ^^

Okey to chyba tyle... pa ;*
/Nadymka

18 komentarzy:

  1. Haha, księżniczki boją się hejtow i nie publikują komentarzy.😂 Przyjmijcie chociaż krytykę, spadliscie na samo dno. Grateczka jak tam zachowanie? Wzorowe? 😂 Beka z Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krytykę przjełyśmy z otwartymi ramionami, a ja nie mam zamiaru kłócić się z przyjaciółmi Ciel'a :)

      Usuń
    2. Z jakimi przyjaciółmi? Ok, część to może jego przyjaciele ,ale np ja sama go nie znam osobiście jak i pewnie większa część osób które pisały tamte komentarze.
      No chyba jednak tej krytyki nie przyjęłaś

      Usuń
    3. Większość pisze, że zna go lepiej ode mnie, więc wiesz ;) A Ty nie umiesz wymyślić lepszego textu? Powtarzasz się moja droga c;

      Usuń
    4. I pisze to ktoś z Anonima -,-
      Takie rzeczy zachowaj dla siebie.

      Usuń
    5. Nie wiem o co Wam wszystkim chodzi.. :P Naprawdę dajcie spokój już tej Nadymce i Gratce.

      Usuń
  2. Jeśli ja mam konto. Na FB też mogę ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. :) Tylko w zgłoszeniu podaj swoją nazwę na FB.

      Usuń
  3. Hej dziewczyny, jesli chodzi o moje zgłoszenie to juz mam google:)

    OdpowiedzUsuń
  4. dużo osub by było co na blogu czytać bo sama nie umiesz pisać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. osób* i lepiej naucz się pisać sam/sama zanim zaczniesz krytykować...

      Usuń
  5. Ile macie na razie zgłoszeń? I czy ktoś Was już zainteresował?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że nie jest ważna ilość, tylko chyba jakość. Z Nadymką mamy już parę osób na oku. ;D

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Jutro, ponieważ jeszcze się zastanawiamy nad jedną osobą, a poza tym Nadymka robi nagłówek. Jeszcze trzeba chwilkę poczekać! :D

      Usuń
  7. A możecie powiedzieć ile osób i kto to jest

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jutro będzie informacja. :D Niestety, ale nie było by to sprawiedliwe dla innych osób jakbyśmy dzisiaj tylko paru osobom powiedziały.. :/ Ale spokojnie - jutro na pewno zobaczycie wyniki! ;D

      Usuń
  8. O której te wyniki kurde !

    OdpowiedzUsuń