niedziela, 12 czerwca 2016

Świat według kiepskich #3 + wycieczka

Witam

Nie mogłem się powstrzymać i zrobiłem dla Was waszą najbardziej ulubioną  serię!
Natknąłem się na taką sytuację, że żal jej nie opublikować dla szerszego grona.

Taki niepozorny początek...
Jak napisałem tak postanowiłem.

Tutaj udaję, że to nie ja ;D.
Tak jestem z Niezwykłej Awatarii.

To Niezwykła Awataria, czy Zwariowana Awataria...
Ten pojazd "i ku**a twój mały".
I nasz geniusz powiedział, że na ZA są chłopcy.

A tu zdjęcie z moją kolaborantką ;D

***

Chciałbym Was powiadomić o mojej nieobecności od dnia 13 do 15 czerwca (wycieczka do Gdańska).
Mam nadzieję, że chociaż trochę się uśmiechnęliście.

Pozdrawiam
/Ciel












3 komentarze:

  1. No widać, że dzisiaj się postarałeś.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahahahahahhaahha ja z takich dzieci nie moge xddd

    OdpowiedzUsuń
  3. A mi sie ta seria podoba :
    /koloreg

    OdpowiedzUsuń