czwartek, 9 czerwca 2016

Kosmiczne wyzwania #12!

Hello!
Dawno na blogu nie było serii "Kosmiczne wyzwania", dlatego ja zamierzam to zmienić.
Ostatnimi razy nie daliście mi żadnej propozycji na stworzenie stylizacji z jakimś ubraniem, więc sama postanowiłam wybrać sobie ciuch, do którego zrobię całą stylizację.

Wybrałam:
Czarne, długie oraz wąskie spodnie. Kosztują one tylko 17 G i dodają 34 procent imageu (?).
Według mnie nie jest źle! Mogę Wam powiedzieć, że bardzo łatwo zrobić z nich różne stylizacje właśnie dodając do nich te spodnie. Po prostu do każdego stylu będą one pasować!

Ja postanowiłam pójść w styl elegancki.

A tak wygląda stylizacja, którą stworzyłam z tymi spodniami:
Wow! W ogóle miałam inny pomysł na tę stylizację, a jednak wyszło mi tak jak widzimy. Dla mnie to jest połączenie stylu eleganckiego z rockowym. No coś takiego... Całego uroku stylizacji dodaje ten przepiękny kapelusz. No i co tutaj więcej powiedzieć..? W sumie po co mam to opisywać jeżeli wszystko sami dokładnie widzicie. Jak dla mnie miód-malina. :D Na pewno chciałabym się tak nieraz ubrać.

A Wy co myślicie o tej stylizacji? Podoba Wam się czy też nie? Ubralibyście się tak chociaż raz? Myślicie, że z tych spodni udało mi się stworzyć dobrą stylizację?
Na te pytania chciałabym abyście odpowiadali w komentarzach, bo przecież wstawienie takiej rzeczy zajmuje Wam niecałą minutkę, a dla nas każdy komentarz jest bardzo cenny. :)

Do zobaczenia!

Gratka


4 komentarze:

  1. Super *u* Może ta suknia od projektanta za kilka tysięcy S :33
    /Sniki (nowy fan bloga :v)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, to się bardzo cieszymy, że mamy kolejnego czytelnika!😙 Jasne, że wykorzystam Twój pomysł, lecz nadal inni mogą podawać swoje propozycje.☺

      Usuń
  2. Fajne tylko ten kapelusz za grogi :c

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratka nie ma pomysłu na swoje serie tylko kradnie od innych autorów :) Nadymka wyrazy współczucia, że ją przjełaś.

    /mandarynka

    OdpowiedzUsuń