niedziela, 19 czerwca 2016

Ksieżniczka odpłyneła w morze B)

Tym ładnym tytułem witam Was w nowym poście na temat odejścia Ciel'a. Stwierdziłam, że warto będzie mu zrobić "wybuchową" imprezę pożegnalną :)

Wprowadzająca historia:

Dawno, dawno temu dwóch adminów bloga ANJ pokłóciło się. Poszło o błahą rzecz, ale kłótnia przerodziła się w zażartą II Wojnę Światową. Doszło do tego, że Ciel postanowił odejść, ale stop, stop, stop! Co było powodem tej kłótni?

Jak napisałam wcześniej - błahy powód, ale jak połączymy to z tym co wyczyniał pan Ciel to wszystko stanie się jasne.

Cofnijmy się do dnia kiedy wszystko się zaczęło:
Za górami, za lasami żyła sobie szczęśliwie Gratka. Pewnego dnia spełniły się jej marzenia, dostała się na bloga o Awatarii. Czas mijał, a blog rozwijał się... Co spowodowało, że zawitał do nas Logicznie (chodź tego pewna nie jestem...) Żyjący - Ciel. Na początku wszystko było wspaniale, dogadywała się z nim, ale po pewnym czasie zaczął ją denerwować. 

Zatrzymamy się na moment... Czym mógł "święty" Ciel denerwować Gratkę? 

- Ciągłym spamem.
- Ciągłym fochem jak się nie odpisało na wiadomość w ciągu 15 sekund
- Poniżaniem
- Oszukiwaniem i kłamaniem (Wiesz doskonale co)
- Nie dotrzymywanie obietnic (powiedziałam Ci co sądzi o Tobie jedna osoba, wygadałeś od razu)
- Krytykowaniem
- Wymądrzaniem się
- Nie dawaniem sobie powiedzieć co w nim jej nie pasuje (dowodem jest to, ze prosiłam o etykiety i Ciebie i Gratkę. Jakoś Gratka potrafiła to zrobić...)

------------------------------------------------------------------

Teraz będą przyjaciele Ciel'a będą się wypierać. On był taki także w stosunku do mnie. Powiedzcie mi co to jest za tłumaczenie: "Zostanę na blogu by nie było nudno" lub "Pogodzę się z nią tylko dla dobra czytelników"

Ty się żalisz czy chwalisz? Na to pytanie pewnie połowa odpowie hejtem. Co jest ważniejsze: czytelnicy i blog czy przyjaciele? Pewnie w swojej wypowiedzi powiesz, że przyjaciele... Ale jak tak zadufana w sobie osoba może sądzić tak? 

Twoja "armia" wstawi się teraz za Tobą, ale powiedz mi... Czy jesteś szczery z nimi? Ze mną, Gratką nie byłeś i się dziwisz, że nie masz z naszej strony zaufania.

Przejdźmy do końca tej idiotycznej hisotrii:

Jaki jest z tego morał?

"Księżniczki nigdy nie zmienisz"

Obrażaliście Gratkę od najgorszych pod ostatnim postem, ale to nie jej wina. Tych błahych powodów się nazbierało tworząc jeden wielki problem i nie tylko u niej. Mam sama Ciebie Ciel dość. Nie raz chciałam Ci powiedzieć co sądzę o Twoim zachowaniu, ale wiedziałam, że będzie Ci przykro, będziesz strzelać fochy i zawsze powstrzymywałam się. Jak widać nie tylko ja.

Każdy mógł popełnić błąd, Gratka pisząc do Ciebie, że masz beznadziejne posty popełniła go.
Ale do czego zmierzam? Chodzi mi o to, że było jej przykro za ten czyn i wiedziała, że popełniła błąd i chciała to naprawić. Ty to miałeś głęboko w tyłku. Nie pisz komentarza, że to nie prawda... Udowodniłeś to postem pożegnalnym i zwalaniem winy na Gratkę.

Następnym razem pomyśl nad tym czy przypadkiem nie jest to Twoja wina.

------------------------------------------------------------------
Powiedzcie jak miała się zachować Gratka? Mnie nie było by ogarnąć Ciel'a. Sama nie dawała sobie rady... Po prostu wyrzuciła z siebie wszystko.

Przepraszam, że będę porównywać to, ale muszę.
~2 miesiące temu pokłóciłam się z Dominikiem. Zrozumiałam, że za bardzo na niego naskoczyłam i przeprosiłam go po tych miesiącach. Czasem potrzeba czasu by zrozumieć. Może kiedyś zrozumiesz. Może anime Ciebie czegoś nauczą (jak mnie). Może nigdy tego nie zrozumiesz i będziesz zadufany w sobie na wieki.
Cieszę się, że w końcu skończą się rozmowy o nudnych historiach z Twojego życia. Miło Ci? W taki sposób czułyśmy się my. Zadowolony? Mam nadzieję, ze tak, bo zobaczysz jak rozwija się blog bez Ciebie. A no tak, nie będziesz wchodzić, bo usunąłeś mnie ze znaj na Nk (bez powodu), a zadufany w sobie zapomnisz o nim.

Byłyśmy Twoimi przyjaciółkami... Temu też nie mówiłyśmy Ci nic, bo wiedziałyśmy, że będzie Ci przykro i źle zareagujesz.

Ale po co ten post? By udowadniać Wam, że księżniczki nie są doskonałe, w tym wypadku Ciel i pokazać Wam kogo broniliście.

Tyle w temacie.

Miłego rejsu paniczu.

/Nadymka

44 komentarze:

  1. tylko na to czekałam

    OdpowiedzUsuń
  2. Nadymko, Tobie jeszcze raz bardzo dziękuję. <3 Mam nadzieję, że niektórzy nareszcie zmienią o mnie zdanie..

    OdpowiedzUsuń
  3. I nie Grateczko. To nie Ty pisałaś wcale. Porównaj sobie godziny. 13 minut przerwy? Nie sądzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy Ty sądzisz, że każdy anonim to Gratka lub ja? Może powiesz, że to ja napisałam Twój komentarz jeszcze co? Rusz głową (jak ją jeszcze posiadasz):)

      Usuń
  4. Księżniczka Nadymka ma problem z opróżnianiem płci? Biedactwo.. Jeżeli już to książę nie księżniczka. No ale głupie to głupie. Sama opieprzasz najpierw Gratkę a potem jej bronisz.. Żenada.. Ogarnijcie się księżniczki. :')

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakbyś nie zauważyłO to Nadymka nie wiedziała na początku co i jak

      Usuń
    2. Wątpię czy umie.. I nie chodzi mi o tą sytuację. Jak pisała że zgapiasz od niej serię (kontynuujesz jej serie) to Cię skrytykowała a teraz Cie broni i chwali. Jakie to Wy nie jesteście.. Nie wiecie? To ja Wam powiem. Do dupy. A Ty Nadymka.. Jak Ciel był w administracji to złego słowa o nim nie powiedziałaś a teraz odszedł i już hejty w jego stronę jaki to on głupi, niemądry itp.. Ogarnijcie się księżniczki. I tak Gratka bronisz Nadymki. Miłej nocy.

      Usuń
    3. Gradki? Ty masz dysleksje czy co? Pisać wgl nie umiesz

      Usuń
  5. Naprawde nie wiedzialam jak sprawa wyglada :o teraz zrozumialam ze to nie wina Gratki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeju..Allelujah! Nareszcie ktoś pożądny, kto cokolwiek rozumie. Dziękuję, że chociaż Ty zrozumiałaś. :)

      Usuń
    2. Bez obrazy, jakiś sztuczny ten komentarz wyżej (nad komentarzem Gratki).

      Usuń
  6. Jestem czytelniczka tego bloga od samego jego początku, ale nie dodaje komentarzy, lecz teraz muszę. Ten blog się pogarsza. Wszyscy zachowujecie się jakbyscie byli nie wiadomo kim, bo tworzycie jakiś blog, który i tak zanika w oceanie jakim jest internet.
    Nadymko! Ciebie nie lubilam od początku, choć się nie znamy, jednak zmienilam o Tobie zdanie i wciąż uwazam ze jestes bardzo rozsadna. Natomiast Gratka, jestes strasznie wyniosła, wredna a nawet wręcz wulgarna, jak ktoś napisze o Tobie zły komentarz. Starasz się być w centrum, ale wydaje mi.się ze 90% czytelnikow tego bloga nie interesuje się Twoja osoba.

    Reasumując ten post nie powinien być ukazany publicznie.
    /Dagmara

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A pomyslalas kiedyś że skoro dużo osób tak mówi to prawda? Lepiej zajmij sie pisaniem postów!

      Usuń
    2. Wow. Jednak zachowanie celujace w szkole podstawowej/gimnazjum to naprawdę żaden wyczyn, niestety. Raczej nie mam ochoty z Tobą rozmawiac. Jesteś "blogerem" więc przygotuj się na ocenianie Twojej osoby przez formę Twojej wypowiedzi pisanej, i ona jest karygodna. Twoje odpowiedzi do komentarzy "Anonimow", sa pisane z taka ironią, naprawdę tego nie wyczuwasz? To Ty powinnas mieć większy szacunek do czytelnikow, a nie odwrotnie, to Ty się wystawiasz na ocenę.
      /Dagmara

      Usuń
    3. Z Cielem nie dało się pogadać. Usunął od razu z NK i Awy, na dodatek nie dawał sobie powiedzieć wad... Inaczej się nie dało :c

      Za niedługo idą zmiany, będzie nabór w lecie i zobaczymy jak się to dalej potoczy :D
      /pozdrawiam!

      Usuń
    4. No to poprawne xd myślę że teraz się nie pomyliłam /Ms.Tomlinson

      Usuń
    5. Chciałam dodać normalby post, ale musiałam wyjaśnić sytuacje z Cielem. Nie mam z nim kontaktu, bo usunął mnie z Nk i awatarii (co tylko świadczy o nim), więc przepraszam, że tak wyszło, ale nie było innego wyjścia :/

      Usuń
  7. Gratka ciągle się bronisz jaka to tu nie jesteś, miła i dobroduszna, a pomyslalas kiedyś że skoro tyle osób pisze że jesteś taka i taka to mają rację? Ja również uważam, że ciągle się przechwalasz itp.

    A i druga sprawa do nadymki:
    Wtedy się skarzylas że gratka ściąga twoje serie, nie stosuje się do twoich poleceń itp., a teraz jej bronisz i udajecie przyjaciółki.

    Pomyślcie nad swoim zachowaniem,bo to bezsens, naprawdę.

    Pozdrawiam

    Informative

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po co odpowiadasz do części która jest zadana do nadymki, a do ciebie nie? Xddd Aha bo nie umiesz się wytłumaczyć Jprdl jaka patola xd Nie pasujesz tu dziewczyno sajo nara!

      Usuń
    2. Czemu niby tutaj nie pasuję? Co jestem jakaś inna..? Bo tak to rozumiem. ;) I umiem się wytłumaczyć. Ciągle to robię żeby pewne osoby SPRÓBOWAŁY DAĆ MI SZANSĘ, na którą każdy zasługuje.
      Pozdrawiam

      Usuń
    3. Umiesz się wytłumaczyć żeby inni spróbowali dać Ci szansę? Tłumaczy się tylko winny. Zamiast dać sobie spokój jak Nadymka i mieć to w dupie to Ty odpowiadasz na głupie komentarze jeszcze głupszymi komentarzami.. Jeszcze bardziej się pogrążasz.. I zgadzam się z anonimiem wyżej - nie pasujesz tu. Nadymka napisała nawet posta o tym że kontynuujesz jej serie a Ty piszesz teraz że nie wiedziałaś o co jej chodziło.. Ogarnij się i lepiej idź porysuj koniki i daj Pani wychowawczyni żeby Ci jeszcze świadectwo z paskiem dała..

      Usuń
    4. No to powiedz na pytanie które zadała osoba wyżej a nie O

      Usuń
    5. Ona nie wydaje się wredna tylko taka jest. I ciągle się tłumaczy jakimiś bzdurami że ma takie zachowanie i taka i taka jest. Niech idzie rysować kwiatki i motylki a nie!

      Usuń
  8. Post jest o Awatarii a nie o księżniczkach. Ciel się tak nie zachowuje, piszę super posty. To on podtrzymywał życie bloga podczas gdy wam, "KSIĘŻNICZKI" ni chciało się ruszyć tyłka. Gratka powinna odejść z bloga, ciągle popełniała błędy. Oczywiste było to, że ty, Nadymka, staniesz po stronie Gratki.
    /Twoja Pani
    P.S. Bez pozdrowień dla dwóch dziewczynek uważających się za kłębek świata (no, zgadnijcie kogo :'))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tu się mylisz. Znam go bardzo dobrze. Teraz zgrywasz taka uprzejmą... Ty się chwalić że założyłaś bloga? Nie wiem, czy tą stronę można nawet nim nazwać...

      Usuń
    2. Hahahaha poprawiłaś mi nieźle humor! Coś jeszcze masz do "powiedzenia"? X'D A chwalić się nie muszę, w przeciwieństwie do Ciebie ;)

      PS: Jak widać nie znasz go z prawdziwej strony lub Ci się podlizuje ;)

      Usuń
    3. No jak ty zamiast od razu go ustawić do pionu to boisz się mu cokolwiek powiedzieć więc się nie dziw że stał się taki! Powinnaś mu wszystko od razu mówić a nie

      Usuń
    4. Ciel na początku był taki super. Sama go bardzo lubiłam, nawet uważałam za przyjaciela. Ale to co napisał było no.. nie za fajne. A jeżeli dla Ciebie taki jest to niech będzie. Dla nas nie był. To on miał mnie głęboko gdzieś gdy go przepraszałam to ja go teraz też mam gdzieś. ;) I ciągle pytam się jakie błędy popełniam, co takiego źle robię pisząc posty a jakoś nikt mi nie odpowiada. No powiedzcie. Tylko na to czekam, bo chciałabym się poprawić. Ale Wy mi nawet nie dajecie takiej szansy to jak mam to zrobić? Tyle w temacie. Czekam na odpowiedź.

      Usuń
    5. Myślisz, że nie próbowałam? Powiedziałam mu o etykietach to miał wymówkę, że nie wiedział. Jak mu się coś powie złego to są dwa warianty:
      -Wymówka: nie wiedziałem, po co itp.
      -Foch: strzela focha, obraża Cię i zadowolony.

      Nawet nie wiesz ile razy chciałam, aby był inny... Po prostu się nie da.

      Usuń
    6. co masz zrobić? spieprzaj stąd

      Usuń
    7. Boże skończ to już dziecko (Nadymko).Robisz taką aferę jak na AJA ze Stellą.Przeżywasz to,że Ciel odszedł?Weź się na tej Gratce wyżywaj,a nie na osobie,która odeszła od bloga;).Ogarnęłabyś się,a nie prowadziła tą durną aferkę.

      Usuń
    8. Nadymka, jakoś Ciel był u mojej koleżanki dawno dawno temu na blogu który już nie istnieje z przyczyn prywatnych i bardzo dobrze się jej z nim dogadywala, gdy czegoś nie umiał wytłumaczyła i tyle. Widać to kwestia nastawienia, nie chcesz go uczyć i tyle. A gratke teraz bronisz jak własną matke, a dopiero widziałam jak na nią gadasz
      Ogarnijcie sie!

      Usuń
    9. Właśnie. W pełni zgadzam się z Dzudzą. Najłatwiej powiedzieć: jak blog jest taki zły to po co go czytasz?. Zrozumcie, że blog istnieje tylko dzięki czytelnikom. I uważajcie, by ich nie stracić...
      Pozdrawiam

      Usuń
    10. Ja to rozumiem. Tylko większość nie umie zrozumieć, że Ciel nie jest święty. Tyle temacie.

      Usuń
    11. Czy ja gdzieś napisałem, że Ciel jeat święty? Nie. Mówię tylko, że Wy też często nie macie racji, i popełniacie błędy, jak każdy człowiek.

      Usuń
    12. Sory,ale ja pier*ole.Kto mówi,że Ciel był jakimś świętym?!Już mnie dobijasz kobietko *ehm* księżniczko.Po co ci ten post?No na 100% się nie wyżywasz ty tylko komentujesz całe do zajście.Jasne...Widać po was kto tu jak się zachowywał.Już sobie wyobrażam zakładkę "Wrogowie Grateczki i Nadymeczki".Na pierwszym miejscu Ciel,a potem Oko.Weźcie się ogarnijcie,bo zamiast robić posty i nie drążyć tematu to wy spinacie dupki i się bronicie.I zgadzam się z Dzudzą.Ciel stanowczo zawyżał poziom bloga.Najlepiej to zróbcie kolejny post o tytule : "Bosiuuuu wszyscy nas hejtują".Na prawdę to robi się żałosne.I nie udawaj,że się nie wyżywasz!Po co te jakieś historyjki jakieś wstępy...Było go pożegnać i tyle,ale nie królewny muszą jeszcze coś złego napisać.No nikt,by nie komentował wtedy.Jeszcze zróbcie post "My się nie wyżywamy!".Na prawdę mogłyście chociaż z przyzwoitości go pożegnać coś miłego napisać,ale nie wasz "honor i przyjaźń + foch forever" wam nie pozwalają...Dobrze,że was usunął.Jeszcze byście mu nagadały jakieś złe rzeczy.Ogarnijcie się,bo ludzie nie chcą oglądać waszych postów jacy ludzie są źli.Chyba wy pokazałyście swój najwyższy poziom społeczeństwa...Nie pozdrawiam

      Usuń
    13. No to mądralo dawaj jakiś intrligentny sposób by pan Ciel w końcu zrozumiał, że zachował się źle, bo raczej on tego nie ogarnia. Nie miałyśmy co miełgo napisać, bo ciągle nas poniżał, coś jeszcze?

      Usuń
    14. Wow!Jaka ekspresowa odpowiedź.Chyba nie masz nic do roboty,że dopisujesz na te komy,ale w to nie wnikam.Tak jak to on w pierwszym poście napisał "pożegnanie",czy coś takiego pisał o tym co robiła Gratka.Wtedy miałaś go w dupie...Nie no super,ale jak on coś zrobi to od razu Grateczka w płacz i do Nadymusi jaki on zły xD.Serio?Mogłaś to jak prawdziwa "szefowa" załatwić problem od zarodka,ale lepiej zostawić "świętą" Gratkę w spokoju.Nieprawdaż? No.On chociaż ci napisał,że dziękuje wam za przyjęcie na bloga.No,ale tego nadymusia nie zobaczyła.Nie no szkoda.Jakieś dwa dobre słowa mogłaś wykrztusić...Chyba był lepszy od Gratki,ale to kwestia gustów...

      Usuń
  9. Racja Dagmaro ^ Nadymko skoro tak bardzo nie moglyscie się dogadać z Oko i jak to ona napisała ,, nie chce blogowac" a chciała dojść na anw to czemu bylas o to zazdrosna skoro jej na blogu nie chcialas? Oko mi pisała, że te problemy zaczęły się od ciągle podlizujacej się, nie miłej, chamskiej
    itp. Gratki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratka jej od początku nie podeszła. Tyle w temacie, a nie byłam zazdrosna po prostu nie toleruję ANW.

      Usuń
  10. Ja po prostu wiedziałam, że zamknięcie ZA i AjA spowoduje na innych blogach wojnę o zdobycie czytelników. "Szanownym" administratorkom tego bloga udało się to w stu procentach! Statystyki poszły w górę, zyskałyście wielu nowych czytelników, ale sposób w jaki to zrobiłyście jest po prostu BEZCZELNY! Można było napisać post nie oczerniając Ciela? Można! Można było to napisać bez ironii? Można, ale oczywiście Nadymka musiała to zrobić, bo ona kocha robić afery. Kamilko, blog to nie YT, że przez afery zyskujesz nowych czytelników. Ja już naprawdę nie mam ochoty czytać bloga, na którym administracja nie daje ŻADNEGO PRZYKŁADU INNYM! Będę tu zaglądać jedynie po to, aby sprawdzić, czy moja teza się potwierdzi.
    Mam jeszcze dwie prośby: Piszę anonimowo, ponieważ nie chcę się ujawniać; jeśli macie zamiar na mnie najeżdżać to nie piszcie NIC. Pozostawcie ten komentarz wolnym od tego, co czytałam pod KAŻDYM komentarzem wyżej. Przeczytajcie je jeszcze raz i przejrzyjcie wreszcie na oczy - tracicie najcenniejsze, czyli nas - czytelników! /Anonimowa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Księżniczko.. Napisałaś, że osoba która jest tak samo winna jak Ciel nie bd oczerniany.. To czm tej Gratki tak bronisz?

      Usuń
  11. Czytając wszystkie komentarze, zauważyłam ze jesteście zadowolone z tej całej afery. Mówicie ze bylyscie przyjaciółkami Ciela, naprawde? Napewno nie szczerymi! Nikt się z nikim nie przyjaźni, aby potem tak kogoś ponizac. (tak, tak zaraz będzie ze on Was poniżal).
    Jakie Wy jestescie mile post "aby Ciel zrozumiał swój błąd", a co Wy obie po studiach psychologicznych? Udajecie ze znacie go bardzo dobrze, co po miesiącu znajomosci? Zachowujecie się jak rozkapryszone dziewczynki, które cieszą się większą ilością komentarzy. Nie wiem czy to dobrze wygląda jak jest 60 komentarzy negatywnych, a zadnego pozytywnego pod zabawami.
    To jest tylko blog, jakiś dwóch gimnazjalistek o grze w którym kreuje się wirtualna postać, a Wy się zachowujecie jakby to było najważniejsza wartość w Waszym życiu. Plus jeszcze jedno, KAŻDY może wyrazić swoje zdanie, a Wy chcecie na siłę aby każdy zmienił swoje zdanie o tym chlopaku na gorsze.

    /Dagmara, tak z anonima aby administratorki mogły się do czego przyczepić!

    OdpowiedzUsuń
  12. Nwm po co trzymasz tą gratke? Najważniejsi są czytelnicy a skoro bardzo dużej części osób się ona nie podoba i wiedzą jaka jest too po co?

    OdpowiedzUsuń