środa, 8 czerwca 2016

Sposób na modę #16

Cześć i czołem!
Dzisiaj bez owijania w bawełnę przejdę do głównego tematu posta.
Ponieważ pewnie nie chcecie wysłuchiwać tekstów typu "Co tam u Was" itd.

Dwa wydania serii temu wybraliście, że odpada Kisiel. Ale dzisiaj także zapoznamy się z pytaniem "Kto odpada tym razem". Niestety tą osobą jest..
Martyna!
Niestety, ale musisz pożegnać się z zabawą..
Przypomnijmy sobie jej wygląd.


Według mnie jest całkiem dobrze! Wszystko do siebie pasuje i ubrania, i wygląd. Naprawdę nie mam się do czego przyczepić. Jeżeli lubisz eksperymentować to spróbuj zrobić coś bardziej oryginalnego bez butów "Punk", bo wiesz, że wiele osób jest przeciwko nim. Ale tak czy siak mi ta urocza dziewczyna przypadła do gustu!

Tym razem przechodzimy już do finału!
Zostały nam tylko dwie uczestniczki-Bad Queen oraz Naruciakowa.
Ja mam swojego faworyta, lecz nie powiem kto to taki. 
Teraz zostawię Was jedynie z tabelą dwóch uczestniczek oraz sondą.


To na dzisiaj tyle!
Do zobaczenia w piątek!

Gratka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz