piątek, 17 czerwca 2016

Igrzyska Śmierci - organizacja!

Hej!
Przepraszam Was, że post pojawia się o tak późnej godzinie. Jest to spowodowane tylko jedną rzeczą, a mianowicie opadami i burzami. Od rana leje u mnie tak, że nie da się wyrobić. ;-; Przez to, że występują u mnie także burze nie ma internetu. Ale wszystko już wróciło do swojej normy i mogę napisać dla Was tego wyczekiwanego posta. ^^
***
Jakiś tydzień temu zagościły u nas na blogu zapisy do nowej serii - Igrzysk Śmierci. Do zabawy miało wejść dwanaście osób. Niestety, ale jak na razie zapisało się tylko osiem osób.

W tym:
-Diana Pieniążek
-Winding ta z awki
-Margaryna
-Milka
-Heart Attack
-Mrs. Beaten ta z awki
-Kinga xx (FuckThiShit)
-xJulqax MSP (GetOutBitch)

Te osoby chciałabym poprosić o zaproszenie mnie na NK (moja nazwa to Gratka xx, a jeżeli ktoś wolałby od razu pełen link, to proszę: http://nk.pl/#profile/46672511 ). Gdy już wykonacie tę czynność prosiłabym o napisanie na NK-Talku tego typu słów "Potwierdzam zabawę w Igrzyska Śmierci". Jest to konieczne ze względu na to, że ktoś może się pod kogoś podszywać czy coś takiego.
Jeżeli też nie masz konta na NK napisz pod tym postem o tym, a ja wtedy zrobię sobie konto na FB czy też gdzie indziej, aby się z Tobą skontaktować. :D
Także ze względu na to, że mamy tylko osiem osób, a ktoś chciałby się jeszcze dopisać, to żaden problem! Wystarczy tylko pod tym postem napisać "Zgłaszam się!" i zrobić czynności podane po wyżej (zaproszenie mnie na NK itd.).
Na wszystko czekam do przyszłego wtorku! Inaczej te osoby nie będą brane pod uwagę.
Jeżeli też ktoś chciałby poczytać co nieco o tej serii to tutaj macie link:

Myślę, że to na tyle.
I pamiętajcie o tym, bo szkoda, żebyście nie wzięli udziału w tejże serii! :D
Do zobaczenia!
Gratka

4 komentarze:

  1. Nie skomentuję tego, ile błędów ma ten post... Albo skomentuję!
    1) Przez to, że występują u mnie także burze nie ma internetu - po "burze" powinien być przecinek.
    2) A odstępów gwiazdkowych to nie robił przypadkiem Dawid z AJA? No proszę, błędy, ściąganie - idealna blogerka.
    3) Dawid też potłuszczał tekst w kluczowych momentach posta - Ty też to robisz. To, że odszedł nie znaczy, że możesz sobie zrzynać ile chcesz. Gdy komentarz zostanie opublikowany to wyślę mu link do tego posta.
    4) "podane po wyżej" - powyżej pisze się razem.
    Kogo wy zatrudniacie na tak świetnego bloga?
    /Kolejna zastępczyni nauczycielki polskiego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A i jeszcze co do pogrubiania zdań. Wcale tego nie zgapiłam..Jak byś zauważyła to bardzo często tak robię. ;) Jeżeli jednak sprawia to kłopot, zmienię to.

      Usuń
  2. Chciałam poinformować że zmieniłam nick na Awce na Twoja Stara.YYY to tyle

    OdpowiedzUsuń