piątek, 3 czerwca 2016

Nowy wygląd, nowe życie #12

Hej!
Na początku przekaże Wam jedną bardzo ważną rzecz..
Pewnie zastanawiacie się czemu na blogu są takie pustki. Jest to spowodowane tym, że podczas burzy u Kamili piorun rozwalił antenę czy coś takiego i u niej nie za bardzo działa internet. Niestety nie wiem co się dzieje z Ciel'em.. :/ Widuję go na NK, lecz nie wiem czemu nie pisze. Postów także nie ma nawet zaczętych ani nastawionych. Może akurat nie ma obecnie czasu, może mu się coś przytrafiło? Sama nie mogę tego stwierdzić, ale nie ma co się martwić, pewnie czym prędzej do nas wróci. :) 
(Ogólnie żeby nie było, że się czepiam, bo Ciel napisał posta w środę, ale było to dwa dni temu, a przeważnie pisał on codziennie. Ale nie ma co się martwić Ciel! :) A że ja też tyle nie pisałam, ale w moim pierwszym poście było to uzasadnione czemu nie mogę pisać w środy oraz czwartki.)
***
Ale przejdźmy już do głównego tematu, czyli kolejnego wyglądu wykonanego z mojej strony. Powiem Wam szczerze, że wkręciłam się w te artykuły ślubne i dlatego też dzisiaj znajdziecie wygląd na ślub! Zdziwieni? To dobrze!
Zobaczcie jak mi to wszystko wyszło! :)



Mogę Wam tylko powiedzieć, że się zakochałam! Muszę się szybko żenić, ponieważ chcę wyglądać tak na grze.
Widzimy tutaj duże brązowe oczy dopełnione lekkim kremowym cieniem. Do tego idealnie pasuję te brwi zwane plemnikami. Po bokach zauważymy lekko różowe policzki oraz tak zwane dodatki, czyli cekiny przy bokach oczu. Wszystko dopełniają długie, lekko kręcone, blond włosy przyozdobione kremowo-pomarańczowymi kwiatami oraz welonem!
Myślę, że wygląd tej dziewczyny jest na prawdę uroczy! Mi się on bardzo, ale to bardzo spodobał. Lubię właśnie takie słodkie motywy. :)

A Wy jak oceniacie ten wygląd?

Gratka


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz