wtorek, 28 czerwca 2016

Postaw na milion #10

Hejka!
Dzisiaj po zjedzeniu śniadania zaczęłam rozmyślać nad tym jakiego posta można by dodać na bloga. Po dłuższym rozmyślaniu przypomniałam sobie o zapomnianej serii, a mianowicie "Postaw na milion"! Ale jej długo nie było na blogu! Przyznam się - zapomniałam o niej. :D Ale spokojnie, już pamiętam, więc zabierzmy się do sedna sprawy!

Z racji, że posty z tej serii były dodane długi czas temu, postanowiłam, że krótko przedstawię Wam zasady. 
Wstawiam zdjęcie z paroma prezentami --> Czytelnicy zaklepują sobie numerek prezentu --> Tylko w jednym prezencie jest nagroda
Czyli inaczej mówiąc taka zaklepywanka prezentów - nic trudnego. :D

A więc już teraz przedstawię Wam obrazek, na którym widnieją prezenty do zaklepania!


Jedną rzeczą jaką mogę Wam powiedzieć to "Powodzenia"!
Pamiętajcie żeby się podpisać! ;3

Na dzisiaj z mojej strony to tyle..
Do jutra!
Gratka


8 komentarzy:

  1. 2 ;.; Dałam 4 wcześniej niż Miśka, ale najwidoczniej nie otrzymałyście mojego komentarza .-.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojoj, jaka biedna pokrzywdzona jesteś

      Usuń
    2. Jezu, nawet napisać nie można anonimku :)

      Usuń
  2. Mogłaś się udławic

    OdpowiedzUsuń