poniedziałek, 20 czerwca 2016

Zmiany na blogu ^^

Hello, it's me!

To już trzeci pod rząd post organizacyjny, ale cóż poradzić. Przynajmniej ten jest z Wami związany!
Więc postanowiłam dodać kilka zmian na bloga. Chcę Wam je wszystkie przedstawić, bo może macie jakieś uwagi lub inne pomysły :D

ZMIANY:

  • Porządek w seriach.
Stwierdziłam, że pora zrobić w końcu porządek w seriach. Z niektórych zrezygnujemy, a inne może dojdą c; Wszystkiego dowiecie się kiedy ustalę wszystko z Gratką.
  •  Zmiana z gazetką blogową.
Jest to niestety ciężka robota. Stwierdziłam, że będzie ona raz na kwartał - czyli w każdej porze roku :D
  • Szkolenie Gratki i także moja poprawa.
Myślę, że Gratka bardzo chętnie poduczy się nowych umiejętności. Sama popatrzę na słownik ortograficzny i wyłączę w telefonie autokorektę.
  •  Nowy plan postów. 
Chyba to tyle jeśli chodzi o ten punkt. Macie jeszcze jakieś pomysły? Coś Wam nie pasuje? Napiszcie!
Jeszcze chce Was zapytać o 2 rzeczy:

-Playliste
Może masz jakąś ulubioną piosenkę? Napisz ją w komentarzu :D






-Wygląd
Z Gratką nie umiałyśmy się zdecydować... Wiec wybór należy do Was!


Okey, to chyba tyle... Pa ;*
/Nadymka

10 komentarzy:

  1. Ja to bym chciał, aby na bloga zawitała złamałam oko ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja, brakuje jej tu mimo, że tyle czasu temu odeszła. / Spadaj szmato (sory ze z anonima ale nie jestem na swoim komputerze)

      Usuń
    2. Oko raczej się tu nie pojawi. Za swoje zachowanie... Nie chce jej widzieć na oczy.

      Usuń
    3. Ciągłe kłótnie, afery... Ciągle chciała kogoś wkręcać, olewała bloga... Nie będę reszty tłumaczyć.

      Usuń
    4. Nie wierze :o

      Usuń
    5. Po tym jak mnie wkręcałyście napisała do mnie ,,Prank bro" i dała SC. Jak to ty piszesz, żeby powkręcać ludzi z jej konta;) nie ładnie tak kłamać szczególnie, że cały czas mam z nią kontakt na FB i to ty robiłaś problemy w dodatku jam tam hackowanie sond na bloga miesiąca? SC z rozmów tez mam :) /Domka

      Usuń
    6. Właśnie o tym mówię. Oszukuje wszystkich i wciska kity. Sama zapraszała mnie na swoje konto by po wkręcać ludzi jak Kiss me i Hold Me. Mogę pokazać rozmowy, a że tak sobie nagrabiła i nie ma co innego robić niz kłamać to sorry, ale żałosna jest.

      Usuń
  2. Może dodać by tu Imagine Dragons - Demons? Chodzi o playliste... / kolorowa

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń