czwartek, 23 czerwca 2016

Prosto z Polski #22 - Urodziny Awatarii już u nas! :3

Cześć :D

Już wczoraj zawitała do nas aktualizacja z urodzinami awatarii, ale nie mogłam wstawić posta wcześniej, ponieważ miałam zakładany aparat na zęby... Tak, tak nie interesuję Cię to, więc nie będę opowiadać. Przejdźmy do aktualizacji.

Jak wchodzimy na awatarię pierwsze co nam się wyświetla to nowa przecena!



Przeceniony o 40g różowy komplet nie wzbudza u mnie żadnej chęci zakupu. A jak u Was?


Jak tylko usunęłam okno z przeceną zwróciłam uwagę na ten mały torcik po prawej stronie ekranu.



Prowadzi on na imprezę... Ale trzeba mieć bilet, który można zrobić w warsztacie ^^ Także można tam znaleść piszczałkę.


Aby zrobić potrzebny bilet na imprezę potrzebujemy czapeczki i chorągiewek na sznurku (?)


Chorągiewki niezbędne do biletu możemy zdobyć po przez wejście w daną lokacje :D Niestety jest do tego potrzebny vip...

Za każdym razem wyświetla nam się Marysiu.

Kiedy już zrobimy bilet możemy się udać na imprezę :3


Kiedy klikniemy w tort dostajemy nagrodę.

U niektórych nie ma tego serduszka... Ale czym ono jest? Skąd je można wziąć?
Jeśli zbierałeś/aś prezenty 2 lata temu z okazji urodzin awatarii to je dostaniesz... Chodzi w nim oto, że jest to tytuł mówiący, że od zawsze grałeś/aś w awatarię.


Można mieć tez inne tytuły. Tutaj 2 z nich



Moim zdaniem bardzo fajna opcja ^^ Aktualizacja podobała mi się... A Wam?


Okey... to chyba tyle. Miłego i słonecznego dnia ^^
/Nadymka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz