środa, 15 czerwca 2016

Escape (Ava Gywer) #1 - Zadania matematyczne!

Hello B)


Dziś po szkole nagle okazało się, że mam dentystę i za tydzień aparat na zęby... Powciskali mi jakieś fioletowe kwadraty między zęby i zaraz mnie biała gorączka dopadnie z nimi...

Ale jak obiecałam pojawia się post! :D Jeszcze raz przedstawię zasady:
  • Konta są na Nk (dopiero dodane)
  • Gra polega na tym, że wciela się w hackerów! ^^
  • Podaje Wam e-mail
  • Waszym zadaniem jest rozwiązanie zagadek lub innych wyzwań, gdzie znajduje się hasło
  • Na kontach możecie znaleść pustkę lub fortunę
  • Pamiętaj! Jak wjedziesz na konto od razu zmień hasło!!!!
  • Jak już masz "bezpieczne konto" sprawdź inwentarz i inne zakątki :)
 Mam nadzieję, że cieszycie się jak ja.Nie pozostaje mi nic innego jak tylko życzyć Wam powodzenia.

Konto 1:

E-mial: escape.awataria1@op.pl

Hasło:
(liczby w takiej kolejności)
1. Suma cen mebli "Modern" pomnożona razy dwa
2. Suma numeru ostatniego posta z serii "Uwaga" i ceny Tronu Króla Barbarzyńców
3. Różnica liczby postów lutego i maja

Konto 2:
E-mail: escape.awataria2@op.pl

Hasło:
1. Cena wszystkich motocykli (prócz "Rider")
2. Suma komfortu "Chodnik Kosmici" i wodospadu "Smok"
3. Vip na 20 dni razy 3

Konto 3:
E-mail: escape.awataria3@op.pl

Hasło:
1. Iloczyn liczby początkowej Gold (g) po samouczku i levelu Marysiu/Alexa
2. Suma kosztu wyzerowania nagród i liczby rzeczy (bez profesjonalnych i świątecznych), które możemy zrobić w warsztacie.
3. Iloraz liczby miejsc i liczby dostępnych zawodów

W komentarzu możecie się pochwalić czy Wam się udało ^^

Ja się z Wami żegnam :) Pa ;*
/Nadymka

PS: Ile korzystałeś/aś z kalkulatora? XD 

4 komentarze:

  1. Lol, "escape" to "uciekać" i to słowo nie ma nic wspólnego z zasadami. ;v

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aaa, nie wiedziałam, to przepraszam :)

      Usuń
  2. Z aja kopiować to sobie możesz ta sama nazwa, te same zasady, kropka w kropkę skopiowane tylko inne e-maile i hasła -,-

    OdpowiedzUsuń