poniedziałek, 27 czerwca 2016

Nasz Nowy Dom #7

Hej!
Pewnie zauważyliście, że ostatnio nie ma na blogu tej serii. Trzeba to koniecznie zmienić! Z tej racji właśnie dzisiaj zobaczycie siódme wydanie tejże serii.
***
Wiecie dobrze, że parę dni temu rozpoczęły się wakacje! Czas odpoczynku, zabaw oraz wolności od szkoły! Pewnie każdy bardzo cieszy się z tejże wiadomości, dlatego też dzisiaj postanowiłam zrobić pokój w stylu wakacyjnym! Zobaczcie zatem jak mi to całe pomieszczenie wyszło!



Na początku powiem, że ten pokój nie wyszedł mi jakoś świetnie.. Ale dopiero się uczę! To moja pierwsza taka przeróbka, więc nie ma co się dziwić. Z czasem nabiorę wprawy i pokoje będą coraz lepsze. :D 
Ale główny temat na pewno został zachowany. Jak najbardziej widzimy tutaj elementy wakacyjne, czyli piasek w postaci "dywanu" oraz foto-tapetę przedstawiającą list leżący na piasku przykryty różnymi muszlami itd.
Według mnie efekt nie jest jakiś świetny, ale może być. Uważam, że najgorzej wyszła mi podłoga. Została tak dziwnie wklejona, ale nie mogłam tego poprawić. Najbardziej podoba mi się ta tapeta. Wyszła taka jaskrawa, nawet dobrze wklejona.
Jak na pierwszy raz uważam, że nie jest źle. :D

A teraz sami możecie pochwalić się swoją opinią na temat tego pokoju w sondzie poniżej!


Do zobaczenia!
Gratka

6 komentarzy:

  1. Zapomniałam dodać, że możecie dać propozycje następnego pokoju (np. na urodziny, z motywem przyrodniczem itp.) :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie podloga wyszla ci tak srednio ale ogolnie nie ma czym sie przejmowac. :) fajna jest ta tapeta i pomysl na kolejny pokoj to bajkowo. Ze na przyklad jakis dla mlodszych dzieci czy cos takiego
    /nowa fanka

    OdpowiedzUsuń
  3. A kiedy będzie jakiś post np. wykreślanki, jakieś zaklepywanie? I ogólnie kiedy wyniki Pułapek Umysłu? Dawno tej seri nie było.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym tygodniu napiszę posty z tych serii. Musisz jeszcze chwilkę poczekać! :)

      Usuń
  4. Spx wyszło. A teraz możesz zrobić na elegancko pokój.

    OdpowiedzUsuń
  5. Brzydkie bo Twoje. 😉

    OdpowiedzUsuń