sobota, 25 czerwca 2016

Bloggerka w Twojej szafie #18 - lato! ^^

Siemka :D

Bezchmurne niebo, słońce, opalanie się, pyszne lody... Tak, to lato, ale razem z tymi przyjemnymi rzeczami związana jest zmiana garderoby. Dziś mam dla Was kilka propozycji związanych z tym okresem :3


Stylizacja w kolorach bieli, żółtego i niebieskiego. Moim skromnym zdaniem te wszystkie kolory komponują się świetnie! Nie jest dużo "na ciapane" tych wszystkich dodatków. Drobne czarne elementy dodają charakteru tej stylizacji... Mam nadzieję, że nie jedna pani skorzysta z niej :D


Myśląc o wakacjach... Pierwsze co przychodzi na myśl (prawie każdej osobie) to oczywiście plaża! Właśnie z myślą o tym miejscu stworzyłam tę stylizację ^^ Biała koszulka z dodatkiem małych, złotych elementów dodaje delikatności. Natomiast spodenki, okulary i sandały poczucie naprawdę ciepłego lata. A Wy czujecie to ciepło, które bije od niej? (haha xd)

Tutaj musiał się pojawić mój ulubiony kardigan :D Po raz kolejny sandały jak i małe rękawiczki (?) Żółta spódniczka dobrze komponuje się z jaskrawym, niebieskim topem, a wianek dopełnia całą stylizację.

Tutaj możecie wybrać, która stylizacja Wam się najbardziej podobała :)


Okey... To tyle. Pa ;*
/Nadymka

3 komentarze:

  1. Pamiętajcie! TĘ STYLIZACJĘ, a nie TĄ STYLIZACJĘ!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi sie najbardziej podoba druga stylizacja, tylko usunelabym tatulaz i sandaly zamienilabym na takie zlote.

    OdpowiedzUsuń
  3. Najlepszy drugi stroj, poniewaz jest taki oryginalny. Trzeci tez nie jest zly, ale mi juz sie osobiscie znudzil. Najgorzej jednak wyszedl pierwszy.. No w ogole mi sie nie podoba. :/ Ale reszta wyszla fajnie. :D
    Super blog
    /nowa fanka

    OdpowiedzUsuń