wtorek, 14 czerwca 2016

Escape (Ava Gywer) #0

Cześć.

Wiem dawno nie było posta, ale jest to spowodowane zachowaniem Gratki. Tak dobrze czytacie! Ostatnio od niej pojawiają się posty z moimi seriami... Akurat te, które chcę zrobić. Mam tego powoli dość, a nie będę powtarzać się kilka razy, bo już raz zwróciłam jej uwagę. Jeśli tak dalej pójdzie to nie skończy się to dobrze -.- A cały wypis serii istnieje w zakładkach! Ale dobra... Przejdźmy do głównego tematu posta.

Niektórzy może kojarzą nazwę w nawiasie... tak była ona na blogu A jak Awataria. Bardzo spodobała mi się ta seria, dlatego też zapytałam Dawida i wyraził zgodę, za co bardzo dziękuję :)

Ale niestety blog ma przymus nadawania nazw z programów z tego powodu Escape (tak istnieje taki program!) Stwierdziłam jednak, że zawsze w nawiasie będzie się pojawiać oryginalna nazwa ^^

Ale dla tych, którzy nie wiedzą o co chodzi już tłumaczę zasady.

  • Gra polega na tym, że wciela się w hackerów! ^^
  • Podaje Wam e-mail
  • Waszym zadaniem jest rozwiązanie zagadek lub innych wyzwań, gdzie znajduje się hasło
  • Na kontach możecie znaleść pustkę lub fortunę
Zazwyczaj będą 3 konta, ale być może więcej ^^
Wszystko jasne? Już jutro pojawi się pierwszy post z tej serii!

Okey... Pa ;*
/Nadymka

6 komentarzy:

  1. Dobrze że Dawid pozwolił Ci wsiąść tą serię bo samemu przecież ciężko coś wymyślić..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hej Nadymka, fajnie się komentuje własne posty?
      Dowód: tylko Ty mylisz się w pisowni słowa "wziąć"...

      Usuń
    2. Przepraszam Cb bardzo, ale nie jestem do tego stopnia tępa by komentować własne posty.

      A to nie jest żaden dowód, przecież ktoś mógł się pomylić lub Ty sam to napisałeś i chcesz mnie wrobić ;)

      Usuń
    3. To nie Nadymka tylko ja. Korekta poprawiła.. Ale no przecież sama mogłaby wymyślić samodzielnie jakąś serię.. I tak ten komentarz wyżej był pisany z ironią.

      Usuń
    4. Na razie borykam się z dużymi problemami i nie mam głowy do serii :v Ta bardzo mi się spodobała na Aja, więc po prostu chciałam ją wprowadzić. Serii troszkę mam, ale czasu mi brak. Pomysł na serie jakiś mam, ale muszę go jeszcze dopracować.

      Wiec wystarczy cierpliwie poczekać :D
      /pozdrawiam!

      Usuń
  2. Ej anonim wyżej-pierwszy kom jest napisany z ironią nie widzisz?

    OdpowiedzUsuń