wtorek, 14 czerwca 2016

Za głosem serca #15 ♥

Hej!
Ostatnio do tej serii wstawiłam własną stylizacje, zrobioną z nudów. Oceniliście, że jest ona jak najbardziej HOT! Z tego powodu bardzo się cieszę.

Tym razem postanowiłam zdać się na los. Pośród pięciu wybranych przeze mnie osób wylosowałam jedną, ponieważ sama nie mogłam zdecydować się kogo wybrać.

Nie wiem czemu, ale "zakochałam" się w tej stylizacji. Strasznie mi się ona podoba! Te świetne dobranie wszystkich kolorów. Tylko..nie za bardzo pasuje mi tutaj ten ogon. Ale to nic! 

Ale jeżeli pamiętacie zasady tej zabawy to teraz jest czas na sondę z wyborem czy postać powyżej jest HOT czy też NOT.
Ja już wiem na co oddałabym głos, ale to tylko od Was zależy! A więc zastanówcie się dokładnie. :D

Gratka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz