niedziela, 5 czerwca 2016

Kuchenne rewolucje #3

Hej!
Weszłam dzisiaj oczywiście po odebranie codziennego prezentu na Awatarię. Myślałam, że nic na niej się nie będzie działo, ale to nieprawda.
Wchodząc w tak zwane nam wydarzenia zobaczyłam pewien komunikat:


Jest to oczywiście zaproszenie nas do restauracji!
Niestety, ale tylko od 7. poziomu. Ciekawe czemu.. Przecież co ma level do restauracji albo do przebywania w niej..? Sama nie wiem. 
Na szczęście mam 15 level. :D
To co, idziemy?
***
A oto obraz jaki ukazał mi się po wejściu do restauracji:


Jak dla mnie niezła!
Ile Ariadna musiała na nią wydać pieniędzy! 
Ale myślę, że warto było, ponieważ widać, że nie jest tu pusto. Nie ma tutaj także tłumu, ale jak na wydarzenia tego typu to jest nawet, nawet tych osób. Mogę Wam jeszcze zdradzić, że potem przyszło jeszcze jakieś 5 osób. To niezła sumka!
Ale wracając.
Według mnie wygląd restauracji bardziej przypomina taki..bar! Na stołach widać przeróżne jedzenie. Na ścianach jest dosyć duża ilość telewizorów. Jest dużo miejsca, aby usiąść. Jak dla mnie wygląd pomieszczenia jest na plus.
Przejdźmy teraz do obsługi..
Na początku w ogóle nie wiedziałam czy ktoś przyjdzie do mnie czy jak żebym mogła coś zamówić. Dopiero później dowiedziałam się chyba od jednej z kelnerek, że na razie restauracja jest zamknięta i że pani Ariadny na razie nie ma.
Podliczając wszystko wychodzi nam:
7/10
Nie jest źle!
Ale pewnie chcecie wiedzieć czemu taka punktacja, a nie inna, więc przedstawię Wam taką jakby tabelę:
Wygląd-plus
Obsługa-minus
Ilość odwiedzających-plus

I dlatego daję tyle, a nie tyle.

A Wy co myślicie o tej restauracji? Przypadła Wam do gustu? Chcielibyście spędzić w niej czas?
Swoim zdaniem podzielcie się w komentarzu!

Gratka



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz