czwartek, 30 czerwca 2016

Twoja Cecha Brzmi Znajomo #8 + informacja o wynikach naboru!

Hej!
Jak pewnie dobrze wiecie dzisiaj jest 30 czerwca. Także w tym dniu miały pojawić się wyniki o naborze - kto dołącza do naszego grona na okres próbny, lecz Nadymka robi lipcowy nagłówek i nie ma za bardzo czasu, aby o ty napisać. Dlatego też post z wynikami pojawi się jutro! Mam nadzieję, że zaczekacie do jutra. :)
***
Ale teraz warto by wspomnieć coś o ostatnim wydaniu tej zabawy!

 Osobą, która kryła się pod tamtym wydaniem była Agata (Ania) z bloga ZA! Oczywiście czytelnicy odpowiedzieli fenomenalnie! Dlatego też Stay Witch Army, Tabletka ta z awki, Naruciakowa ta z awy i Heart Attack otrzymują ode mnie drobny upominek! Dziewczyny zgłoście się do mnie do piątku. ^^

A więc teraz możemy przejść do przedstawienia Wam cech kolejnej osoby!
-Blogerka ta ma na imię Dominika.
-Osoba ta interesuje się gotowaniem.
-Dziewczyna ta występuje na jednym z najbardziej znanych blogów o Awatarii.
-Dominika ma 12 lat.

Jak dla mnie zagadka bardzo łatwa! Oczywiście osoby, które dobrze odpowiedzą, dostaną ode mnie drobny upominek. ^^

Na dzisiaj to tyle!
Do jutra!
Gratka

3 komentarze:

  1. Dominika jest z bloga Awataria w obiektywie (AwO)
    /Aleks

    OdpowiedzUsuń
  2. Dominika z bloga Awataria w Obiektywie AwO
    /Twoja Stara

    OdpowiedzUsuń
  3. Dominika z bloga Awataria w Obiektywie. :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń