niedziela, 26 czerwca 2016

Życie bez wstydu #3

Hej!
Postanowiłam, że dzisiaj dodam posta z serii "Życie bez wstydu". Seria ta pojawia się raz na jakiś czas, a warto by ją troszkę przywrócić do życia i wstawiać co tydzień, bo to przecież porady dla początkujących!
Ostatnimi razy były przykładowe wyglądy dla osób dopiero zaczynających granie w Awatarię. Ja postanowiłam, że dzisiaj przedstawię parę stylizacji tylko dla dziewczyn. Oczywiście wszystkie będą w przeciętnych cenach.

Na początku postanowiłam Wam przedstawić stylizację wiosenną. Jest ona skromna oraz prosta - tak jak miało wyjść. Bluzka na ramiączkach pasuje do baletek, kolczyki do kwiatków na butach, a krótkie spodenki dodają całej stylizacji kontrastu. Jak dla mnie super. ^^
Teraz przedstawię Wam stylizację jesienną. Cały strój awatarki jest w odcieniach szarości. Bluzka, buty oraz kolczyki świetnie do siebie pasują. Tak jak w pierwszej stylizacji mamy kontrast - spodnie koloru brązowego. Cała stylizacja naprawdę wygląda na jesienną!
Natomiast na tym obrazku widnieje stylizacja na lato! Widzimy tutaj bluzkę takiego samego koloru co balerinki oraz błękitną spódniczkę pasującą do drobnej bransoletki. Tutaj także inspirowałam się pogodą oraz kontrastami. Gdybym miała jeszcze jeden z niższych leveli to na pewno ubrałabym się tak na lato. Dodam jeszcze, że spódniczka jest kupiona za bodajże 6 G (?), więc jest to cena dobra. Możemy ją kupić np. za zrobienie jakiegoś zadania.
Natomiast tutaj widnieje stylizacja na zimę. Charakteryzuje to czapka, szalik, rękawiczki, gruby sweter oraz długie spodnie. No bo przecież jak wyjść na dwór przy -6 stopniach bez takich rzeczy! Wszystko oczywiście jak najbardziej do siebie pasuje. W tej stylizacji możemy zrezygnować z czapki, szalika albo rękawiczek, ponieważ one są tu najdroższe.
***
Pewnie dobrze widzicie, że nigdzie nie podałam cen każdej ze stylizacji. Jest to spowodowane tym, że mam wykupione większość ubrań za tak zwane "S", a przecież wszystkich cen na pamięć nie będę pamiętać.

Na koniec sami możecie wybrać, która stylizacja najbardziej Wam się spodobała oraz czy skorzystacie/skorzystalibyście z takich przykładów stylizacji.

Do zobaczenia!
Gratka

5 komentarzy:

  1. Super :D mam nawet dosyc niski lvl to sie tak ubiore i najbardziej spodobal mi sie stroj zimowy i wiosenny

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi osobiscie sie nie za bardzo podoba.. ale to moze dlatego ze nie jestem przyzwyczajona do taki ciuchow? Nwm.. Pomyslowosc jest, ale no tak srednio.
    /nowa fanka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okej, dzięki za opinię! Na pewno wezmę ją do serca. ;)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Też mi się tak wydaje! :D Chociaż inne też nie wyglądają źle..! ;)

      Usuń