środa, 8 czerwca 2016

Igrzyska Śmierci-NEW!

Hej!
Pewnie zauważyliście, że przez jakieś dwa dni nie pisałam postów. Jest to spowodowane brakiem internetu oraz rozwaleniem telefonu. Niestety, ale w szkole jakiś chłopak popchnął mnie na przerwie, a mój telefon spadł na ziemię. Następnie rozbiła się w nim szybka oraz nie działa dotyk. Z tego właśnie powodu mam starszy telefon, na którym słabo się funkcjonuje.
Ale mam nadzieję, że nie macie mi tego za złe...
***
Dzisiaj jednak zajmiemy się sprawą dotyczącą nowej serii!
Tak, tak. Od dłuższego czasu coś niecoś wspominałam o nowej serii, lecz nie byłam jej do końca pewna. 
Ogólnie to po samym tytule można się domyśleć o co w tej serii chodzi, ale pewnie część osób nie kojarzy zupełnie słów "Igrzyska Śmierci" dlatego też postanowiłam wytłumaczyć o czym będzie seria.
"Igrzyska Śmierci"-powieść dla młodzieży z gatunku science-fiction.
I to jest główne wprowadzenie. Teraz wytłumaczę o co chodziło w pierwszej części tego filmu, bo jak na razie seria będzie polegała tylko na tej części.
Co roku w różnych krajach wybierany jest jeden człowiek, który będzie startował w igrzyskach. Te kraje nazywamy dystryktami. Każdy dystrykt ma swój numer (1-12). Każdy zostaje wywieziony na taką jakby wirtualną wyspę. Tam każdy musi walczyć o przetrwanie. Osoba, która zostanie jako jedyna (przeżyje) wygrywa igrzyska.
Czyli na dokładnie tym samym będzie polegała seria.
(Każdy kto chce zapisuję się do zabawy i walczy o nagrodę główną, czyli w tym przypadku o przetrwanie. Ale żeby nie było tak łatwo to ja sama sprowadzam na Was zagrożenia).
Wszystko dokładniej wytłumaczę w poniższych zasadach:
  • Do zabawy zapisuje się 12 osób.
  • Każda z nich rywalizuje o nagrodę. Czyli musi dożyć do samego końca. 
Ale halo, halo jak to zrobić? Przecież jeszcze nic nie wiecie! Dlatego poniżej zamieszczę dokładniejsze rozpatrzenie tej sprawy.
Każdy będzie poruszał się po takiej jakby planszy. Na niej znajduje się: las, jezioro, pola, bagna, pagórki, rzeczki, tereny skalne. (To jeszcze będę przypominać). I na samym początku każdy uczestnik gry będzie mi mówił w jaką stronę podąża. Każdy też będzie musiał przedstawić siebie w kilku słowach (co lubi robić, jak spędza czas itp.) i to będzie na samym początku zabawy. Ale po co to mówić?
  Ponieważ sama będę wybierać Wam na samym początku:
-broń dla każdego(typu łuk, nóż XD itd.)
-jakie leki na samym początku dostanie (aby się bronić i to też omówię później)
Teraz przejdźmy do kwestii "zabijania się", wyeliminowania innych graczy.
Może się zdarzyć taki moment w którym np. gracz 1 i gracz 2 spotkają się w lesie. Wtedy mogą zacząć siebie atakować. Ale kiedy można atakować? Wtedy kiedy na swoim koncie ma się trzy życia (trzy serduszka). Ale wtedy kiedy można stracić życia? Podczas zaatakowania innego gracza lub przedmiotu i nieuleczenia się. W ten sposób także odpadacie.
***
To chyba tyle. Wiem, że seria jest dosyć ciężka, ciężko po prostu zapamiętać każdy szczegół zasad, ale ja o wszystkim będę przypominać, więc nie ma się co martwić.
Według mnie warto walczyć o nagrodę główną w tak łatwej zabawie!

Mam nadzieję, że jacyś chętni się znajdą. :)

Gratka



6 komentarzy:

  1. Jesteś genialna! Seria także i z chęcią powiem, że się zapisuje. ^^ A tak poza tym, to bardzo lubię Igrzyska Śmierci jako film. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! To naprawdę miłe z Twojej strony, że tak mówisz. :)
      Pozdrawiam,
      /Gratka

      Usuń
  2. Oczywiście ze się zgłaszam!

    ♡Milka♡

    OdpowiedzUsuń
  3. Nw o co xhodzi.:/

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się ;3
    /FuckThiShit
    P.S Naprawdę masz super pomysły na serie. Jesteś genialna ;3

    OdpowiedzUsuń