wtorek, 21 czerwca 2016

Boso przez Awatarię #5 + mała informacja.

Hej!
Na początku chciałabym przeprosić Was za brak postów z mojej strony. Jest to oczywiście spowodowane sprawą z Cie'em oraz hejtami, którym ostatnio bardzo się przejęłam. Ale wszystko już wróciło do swojej formy i mogę dla Was pisać. ^^
***
Pomyślałam, że wypadałoby zrobić posta z serii "Boso przez Awatarię". Tak dawno jej tutaj nie było! Szczerze to wymaga ona dużej pracy najpierw szukania, wklejania, kopiowania, obrabiania. Ale postanowiłam, że posty z tej serii będą się pojawiać co tydzień w weekendy. Wtedy ma się więcej czasu i nie trzeba się przejmować szkołą. A więc zaczynajmy!
***

Dzisiaj postanowiłam wybrać się na ulicę. Na początku wchodząc w to miejsce zauważyłam tylko cztery osoby. Dość mało jak na tę lokację! Jedna przez jakieś 10. minut stała bez ruchu nic nie pisząc, druga ciągle znikała i się pojawiała, trzecia - od razu wyszła, gdy przyszłam, a czwarta powiedziała, że nie ma czasu na rozmowy. Niezły początek! Tak, więc musiałam poczekać trochę w tym miejscu aż ktoś zgodzi się odpowiedzieć mi na parę pytań. Po jakimś czasie znalazłam taką osobę! A więc zobaczcie jak przebiegała nasza rozmowa:


 Rozmowa z Shut The Fuck mile dobiegła końca.  Dziewczyna ta opowiedziała nam w tej konwersacji wiele rzeczy. Widać, że naprawdę lubi to miejsce! Ale teraz przejdźmy do mojej opini na temat Ulicy.

Postanowiłam podzielić to na:
1.Wygląd
2.Częstość odwiedzania przez graczy tej lokacji
3.Osoby przebywające w tym miejscu
4.Sytuacje

1. Nie mogę się do czego przyczepić. Wygląd w tym miejscu jest naprawdę świetny! Zawsze możemy usiąść, postać, a nawet wybrać się z ulicy do baru czy też innych sklepów! Jest to idealne rozwiązanie, bo przecież gdzie jak nie z ulicy pójdziemy do takich miejsc? Także fajnie wymyślone jest to, że podczas świąt przystrajają to miejsce. Wtedy wszystko zmienia swój klimat, a wszystkie dekoracje przypominają nam zbliżające się święta!
9/10
2. W godzinach porannych jest tu naprawdę dużo osób! Popołudniami częstotliwość odwiedzania przez graczy tej lokacji wzrasta. Zawsze wtedy pojawiają się w tym miejscu tłumy graczy. Czasami przyczynia się do tego brak widoczności pisania informacji przez graczy w tak zwanych chmurkach! To naprawdę nas czasem doprowadza do białej gorączki! Natomiast wieczorami jest raczej najmniej graczy na ulicy.
7/10
3. Raczej nie mogę powiedzieć, że w tym miejscu są tylko gracze, którzy ciągle wyrażają się wulgarnie, przeszkadzają innym. Tutaj jest chyba na odwrót! To właśnie tutaj najczęściej spotykamy osoby, które rozmawiają pomiędzy sobą, pośmieją się i nie zwracają na innych uwagi. Uważam, że tak też powinno być w innych lokacjach.
8/10
4. Tak jak wspomniałam w powyższym punkcie raczej nikt nie patrzy na to, co inni robią. Każdy zajmuje się sobą, rozmawia ze znajomymi. Czasem jednak ktoś przyjdzie ogłosić jakie wydarzenie czy też zapytać się czy ktoś kogoś tutaj nie widział. Atmosfera w tym miejscu zawsze jest żywa oraz zabawna!
9/10

Tak, więc przyszła pora na ocenienie tego miejsca. Każdy z podpunktów mógł zdobyć całe dziesięć głosów. Czyli wynik musi wyglądać następująco..
Ulica zdobyła całe 33/40 punktów! To naprawdę duża sumka.

A teraz Wy sami możecie wyrazić swój głos na temat tej lokacji!
To na obecną chwilę koniec.
Do zobaczenia później!
Gratka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz