sobota, 18 czerwca 2016

Nie mam już spokoju ani siły! -.-

Witam...

Naprawdę?! Naprawdę, człowiek nie może pojechać na kilka godzin by pomóc w schronisku?! Bo oczywiście musi ktoś się pokłócić! Mam już wszystkiego dość! Krew człowieka zalewa... 

Jak niektórzy wiedzą Ciel odszedł z bloga z powodu Gratki. Udało mi się go namówić by wrócił, obydwoje zachowali się jak dzieci i to bezwarunkowo... Ale przykro mi to mówić z Gratką dzieją się coraz to gorsze rzeczy. Zabiera mi serie, prosiłam o opis do zakładki "ekipa" i doczekałam się po miesiącu. Na dodatek z tego co wiem (od Ciel'a) wyzywałaś go, że ma beznadziejne posty i że ja też tak sądzę.

Ciel też ma w tym sporo winy. Sam czasem mnie doprowadza do białej gorączki i nie tylko mnie. Postów czasem nie wkleisz choć jesteś online. Nie dodajesz etykiet, co prosiłam aby robić.

Nie wiem... Co z tym wszystkim zrobić!

Zaczął się między Wami "wyścig szczurów" co mi się nie podoba.

Z tych wszystkich powodów Gratka zostaje obniżona o stopień niżej - do autora. Nikogo nigdy nie faworyzowałam i nie mam takiego zamiaru. Mam zamiar obu zrobić "szkolenie" z blogowania byście byli lepsi... Nie robili błędów, chodź wiem, że sama je czasem robię.

Dopóki się nie pogodzicie nie możecie wstawić żadnego posta.

Żeby człowiek nie miał ani chwili spokoju... wyjadę na tydzień i co? Zastanę bloga usuniętego?
Mam dość. Jeśli tak dalej pójdzie obydwoje wylecicie z wiatrem, choćby co.

Tyle w temacie.
/Nadymka

17 komentarzy:

  1. Przed "ani" nie stawiamy przecinka. Radzę poprawić nazwę posta.

    OdpowiedzUsuń
  2. A po drugie i trzecie "bezwarunkowo" piszemy łącznie, tak samo jak wyrażenie "coraz".
    / Nauczycielka polskiego

    OdpowiedzUsuń
  3. "odprowadza mnie do bialej goraczki" hmm pomylka! lol

    OdpowiedzUsuń
  4. Sorry za wszystkie te błędy i dziękuję za poprawkę... Kiedy mnie ktoś zdenerwuje to nie dam o błędy ;-;

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy aby na pewno miałaś na myśli "nie dam o błędy"?
    /Pomocniczka nauczycielki polskiego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jezu, ale dziwne zdanie wyszło! Ta autokorekta w telefonie czasem jest naprawdę drażniąca powinno być "dbam" :D

      Usuń
  6. Ty tez nie jestes wzorowym adminem pisze do Cb w sprawie nagrody a Ty mnie olewasz. Spokojnie juz wiecej nie bd sie upiminac. Jednak chcw zebys wiedziala ze to nie jest mile uczucie jak ktos Cie olewa
    /Fana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przejzyj skrzynki te na awie lub na nk.. Kazdefo dnia jestem na awie i widze iz Ty rowniz na niej jestes. Jednak zawsze jak do Cb wpadam stoisz w drzwiach i nie mi nie odp. Dziwne ale coz nie wnikam.
      /Fana

      Usuń
    2. Ox rozumiem nie Twoja wina w takim razie. Jak bedziesz miala czas napisz do mnie
      /Fana

      Usuń
  7. Moim zdaniem ta cała Gratka powinna zostać usunięta z ekipy bloga.. Kontynuuje nie swoje serie, obraża innych i dodaje bardzoo nudne posty. Napisać komuś że ma beznadziejne posty.. Jak on ma się poczuć? Już to sobie wyobrażam.. Pod następnym postem Gratki pojawi się sonda " lubicie mnie? ". Wiedz że ja nie. Denerwują mnie tacy ludzie jak ona.. Nikt nie jest idealny ale bez przesady.. Liczę że przemyślisz to i usuniesz ją raz na zawsze. Bez pozdrowień.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To blog Nadymki z tego co mi wiadomo
      /Fana

      Usuń
    2. TWOJEGO bloga? Ahahahahaha śmieszne

      Usuń
    3. Nie odpisałaś tylko opisałeś. Pomyliłaś płeć mistrzu. Zresztą Ciel pisał że to Twoja wina w jego poście pożegnalnym. I ma powody żeby Cię wywalić. Tamte wyżej wymienione. I to nie jest Twój blog. Zgaduj kim jestem. French Kiss? Nadymka? Margaryna? Mówię Ci że nie jestem dziewczyną.. Ale głupie to głupie. :')

      Usuń
    4. Serio, Gratka? TWOJEGO bloga!? Nie pozwalaj sobie, póki co to jeszcze Nadymka tu rządzi. ;)

      Usuń
  8. Biedna Gratka :( Chyba nie dorosłaś do tego aby być blogerką, skarbie. Może powinnaś zapisać się na jakieś pożądane korki? Lepiej idź pobawić się lalkami, w tym powinnaś być lepsza niż w blogowaniu. Od kiedy pojawił się Ciel zaczęłaś robić z siebie rozkapryszoną 10-latkę. Wspaniale. Istnieją inne blogerki w twoim wieku i jakoś potrafią żyć w zgodzie, pisać fajne posty, a nie tak jak ty stwarzać niepotrzebne kłótnie. Ogarnij się albo pożegnaj się z blogiem, złotko. Przy okazji ta twoja nadprzyrodzona cecha odkrywania tożsamości anonimów... To nie hejt, to najprawdziwsza prawda. Nie zgrywaj królowej, ponieważ jesteś na to ciut za mała, kochana. Czytelnicy nie będą kłaniać się takiej rozpieszczonej małolacie. Przykrooo ;(( Pomyśl troszeczkę.
    Ps. Jeszcze sobie bloga przywłaszczasz... Stań wreszcie na nogi, myszko.
    Całuski :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co ty taki/a cięta/y na nią hmm? To nie hejt? Pff to może krytyka wysyłania do lalek :') itd. Gratka nie jest idealna ale nie jest też jakaś najgorsza... Każdy popełnia błędy!

      Usuń
  9. choć, a nie chodź x d Chodź- czyli chodź tu do mnie, a w twoim zdaniu chyba chodziło o choć wiem xd naucz sie pisać

    OdpowiedzUsuń