wtorek, 14 czerwca 2016

Żony Hollwood! #5

Cześć 8)
Czy Wy w ogóle pamiętacie jeszcze tę serię? Przecież ona na blogu widniała tak dawno! Co się z nią stało..? Trzeba to zmienić!
Ale pamiętacie zasady? Jeżeli nie, to wolę przypomnieć. Chodzi o to, że wstawiam zdjęcie Galerii Sław i Top Najaktywniejszych na Awatarii i wszystko opisuję.
A więc zaczynamy!



RANKING AKTYWNOŚCI


RANKING:
Na podium widzimy trzy awatarki. Na pierwszym miejscu jest Mała Mi z liczbą 30.077! Ale dużo, co? Tuż za nią widzimy Holly z liczbą 27.050! Nie jest źle, ale raczej już pierwszego miejsca nie zajmie. Na trzecim miejscu biegnie Iskierka. Ma ona tylko 24.424! Myślę, że już nic więcej w ciągu tych dziewięciu godzin się nie zmieni. Może za tydzień wszystko się zmienić, pamiętajmy!

WYGLĄD:
Mała Mi: Hmm..widzimy tutaj tylko zwykły, rockowy, czarny strój. Do niego są dodane długie, białe buty ślubne i białe kwiatki na głowie. Jak dla mnie słabo. Sama bym się tak nie ubrała.
5/10
Holly: Tutaj widzimy także wszystko w odcieniu czerni. Prawie cały strój jest chyba z tych nowych dodanych na pięć minut. Sama nie wiem... Ale w sklepie niektórych rzeczy takich jak ta kurtka czy spódniczka nie można kupić. Bynajmniej ja ich nie kojarzę. :D Strój nawet, nawet, ale według mnie jest tutaj za bardzo naciapane. Jakby zdjąć tę kurtkę oraz buty i zamienić na coś innego to byłoby o niebo lepiej!
6/10
Iskierka: Tutaj widzimy zupełnie inny styl od poprzednich. Jest on elegancki, spokojny. Buty oraz sukienka są z projektanta. Gdyby nie ciemna karnacja Iskierki w ogóle sukienka by nie pasowała! Ale tutaj dobrze dobrała akurat kolory za co jest duży plus. Do tego mamy rzucającą się w oczy opaskę z kwiatów oraz kolczyki. Jak dla mnie nie jest źle! :D
9/10

***

Teraz przejdźmy do Galerii Sław! Co tam się dzisiaj dzieje?


RANKING:
Na pierwszym miejscu widnieje znana nam już od dawna Honey z liczbą 2.065.351 komfortu! Tuż za nią ciągnie Zuzia z liczbą 1.715.398! Na ostatnim miejscu widzimy Mayorkę z liczbą 1.485.987! Może prześcignie ona jeszcze Zuzię? Wszystko okaże się za dziewięć godzin! Ale myślę, że Honey już nikt nie prześcignie, ale Mayorka ma jeszcze duże szanse. 

WYGLĄD:
Honey: Tutaj widzimy bardzo wiosenną kreację w odcieniach różu oraz żółci. Do sukienki dodany jest przepiękny wianek z kwiatów oraz czerwono białe buty z projektanta. Według mnie nieźle!
10/10
Zuzia: Tutaj mamy zupełnie inną bajkę. Wszystko jest jakby takie wojskowe. Plusem jest dobranie wszystkich kolorów ze sobą razem! Na dodatek jest dużo rzeczy z przeróżnych kompletów za co podziw! Dla mnie super!
10/10
Mayorka: Wow! Odważna, ale to bardzo odważna stylizacja. Wszystko jest w stylu kowbojskim. Oczywiście wszystko do siebie jak najbardziej pasuje i nie jest z tego samego kompletu! Nigdy jeszcze nie widziałam takich połączeń. Ale i tak świetna kreacja!
10/10

W ten sposób wszystkie dziewczyny dostały ode mnie po pełnej dziesiątce! Czemu? Wszystko jest dobrane, ładnie skompletowane, po prostu cud miód!
***
Z tym akcentem kończę dzisiejszego posta. Mam nadzieję, że przywrócenie tej serii zrobi nam na dobre. Zapraszam do komentowania i oceniania!

Chciałabym także dodać, że jutro nie dam rady rady napisać żadnego posta, a w czwartek jak to pewnie każdy wie, prawie nigdy nie piszę z powodu podanego w moim pierwszym, powitalnym poście. Nie miejcie mi tego za złe.

Gratka








4 komentarze:

  1. Sorry, ale Nadymka lepiej prowadzi tą serię ;_______;
    /Mango

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma inne zdanie. ;) W każdym razie starałam się dorównać Nadymce. Po to jest nauka! :D Dobrze, że wyraziłaś/eś swoje zdanie!

      Usuń
    2. Zgadzam się z Mango.
      Lubię Cię Gratka, ale tak jak powiedziałaś - po to jest nauka. :)

      Natalia

      Usuń
  2. Podoba mi się ta seria :) Uważam, że ty lepiej prowadzisz tą serię.
    /Twoja wierna fanka - Sakura

    OdpowiedzUsuń