sobota, 26 marca 2016

Życzenia Wielkanocne!

Hejka!

Oczywiście nie obejdzie się dla Was bez życzeń Wielkanocnych!
Są to także życzenia dla całej obsady bloga.
Żeby nie było.
Ha ha.
No to macie tutaj to co mówiłam:

Wiem-nie musicie mi tego wypominać.
Nie jestem dobra w składaniu życzeń,nic do siebie nie pasuje...
Ale co tam!
Liczy się pamięć,nie?
A tutaj coś dla Was dziewczyny(Nadymki,Oko i Kajli):
-Nadymko!
Nie martw się co do kotka.Jest mu teraz dobrze. C: Na pewno nie mógł mieć lepszej pani od ciebie. Nie ma co się zamartwiać.Przecież masz takie talenty!Np. ten graficzny!Cuda wyczyniasz na tym blogu!Podziwiam.I nie zaprzeczysz. ha ha. Wszystkiego Najlepszego,dziękuję,że dałaś mi szansę bycia na tym blogu!
-Oko!
Nie mów mi proszę,że nie umiesz robić makijaży!O co to,to nie!Nawet twój pierwszy-Elsunia,wyszedł przepiękny!Chociaż,że tak nie uważasz.Mi by wyszła jakaś kupa a nie makijaż.ha ha. Wprowadzasz na bloga super serie,niesamowitą atmosferę! Dziękuję Tobie także,że dałaś mi szansę blogowania tutaj.
(Nadymka,Oko jestem Wam mega wdzięczna!)
-Kejla!
-Piszesz super posty.Chociaż,że Ciebie nie znam i tak uważam,że jesteś super dziewczyną *o* Masz talent co do pisania postów :D Nie mam co ci więcej składać życzeń,bo dostałaś je powyżej a na dodatek tak się dużo znamy,że mamy sobie tyle do powiedzenia. Ha,ha. Musimy kiedyś razem popisać,uda Nam się? :D
Sorki,że składam je dzień wcześniej,ale jutro chyba nie będę miała jak ich złożyć.Będzie tyle na głowie.Chyba zrozumiecie,nie?
Nadymka-wiem co teraz myślisz czytając tego posta.
"Trułam tej dziewczynie,że jest takie coś jak ustawianie godziny,dnia itp. a ona co?Nie umie!Ah.."
Wiem,wiem-pamiętam.
Ale jak już Ci mówiłam,ja jestem sierotką i nie umiem takich rzeczy. :"D 
Tak jak sondy. ha ha
No to dzięki wszystkim!
Ale mam dzisiaj humor! :D
No to paaa! :*
/Gratka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz