piątek, 18 marca 2016

Kuchenne rewolucje #1 -Oceniamy restauracje!

Hej wam :)
Dzisiaj gdy myslalam nad postem, weszlam sobie w wydarzenia i zobaczylam kilka wyd. z restauracjami. Wybralam z nich jedno, i postanowilam zrobic posta ;D

Okej Zobaczmy wydarzenie:



Restauracja ,,Classico'' 
od 4 poziomu, moim zdaniem przesadnie.

Gdyz, powinno byc dostepne od kazdego levelu, przynajmniej ja tak mysle :D

Sama restauracja, ze tak powiem ,,dupy nie urywa'' Nie wymagam jakiejs idealnej za g restauracji, lecz co mi w niej nie pasuje?
-Zbyt duzo dodatkow na stoly.
-Nie zbyt stosowne ulozenie mebli.

To sq dwa najbardziej chyba mi przeszkadzajqce punkty ;/

Postanowilam usiqsc przy stole i jakos po 30 sek. podszedla do mnie Kelnerka ;)

Nasza rozmowa przebiegla w taki sposob:


Oprocz tego, ze po pytaniu ,,Co podac?'' napisalam ,,Dzien dobry'' to calkiem okej sie rozmawialo z kelnerkq.

Tylko dosc pospiesznie, moim zdaniem powinna sie mnie spytac czy cos jeszcze itp. Przy najmniej kieruje sie zwyklymi restauracjami, ale dobrze.

Po tym otrzymalam super komunikat!


Naprawde, to jest jeden z najwazniejszych powodow dla ktorych ocena tej restauracji wynosi 5/10


Jest to polowa punktow, ktore mozna otrzymac.

Moze powinnam oceniac bardziej surowo?
hm, mozecie napisac w komentarzu ;D

+ napiszcie jak wy byscie ocenili te restauracje z tego materialu co przygotowalam!

Wsumie to tyle ;D

*nastqpila zmiana bloga, do ktorej przyzwyczajona nie jestem co prawda.. ale podpis w formie profilowki znikl!*

/Zlamalam oko <3

13 komentarzy:

  1. Super seria! I powinnaś bardziej surowo oceniać, moja ocena to 3/10 XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Dlaczego tak robisz dużo błędów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież w anglii są takie same znaki co w polsce. Xd
      Wiem bo byłam

      Usuń
    2. Można pobrać przecież polski tryb klawiatury??? Obok godziny i ikon jest takie coś jak PL i ikona klawiatury. Wystarczy to kliknąć i ustawić polski język. Co za niemoty...

      Usuń
    3. Jakoś moja ciocia ma angielski i nie da sie tak łatwo wprowadzić ;) Bo dzięki zmiany języka ma na ekranowej klawiaturze znaki polskie a tak to tylko Ó jej działa niemoto :* \kokosowa

      Usuń
    4. To może masz też angielski telefon i co nie masz polskich znaków. Haha, ale oszukujesz. A co może cie nie stać na kompa nowego z POLSKI??

      Usuń
    5. Wiesz Kaczyński przyczynił sie do bidy w kraju :c Mnie też nie stać na nic i co? A komu by sie chciało z telefonu pisać Hm?

      Usuń
    6. Np mi xD ;)

      Usuń
  3. Jestem fanką waszego bloga..
    Ta z kibelka

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja już prowadzę taką serie.Więc proszę o jej usunięcie :) I nie obchodzi mnie odpowiedz:''Nie czytam innych Blogów''.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Potwierdzam. Długo czytam już bloga Nadymki i sama widziałam, że ma tą serie nie od dziś.

      Usuń
    2. To nie jest twoja seria lila -,- i odnus sie troche kulturalniej

      Usuń
  5. Fajna seria xd 4/10

    OdpowiedzUsuń