sobota, 19 marca 2016

Blogerka w Twojej szafie #7

Hejka!
To mój pierwszy post z tej serii xD.
Powiem wam, że nie wiedziałam co dodać i długo się zastanawiałam,
ale poza tym wszystko ok.

A więc postanowiłam, iż dodam post z serii ,, Blogerka w Twojej szafie '' 
No więc zaczynamy.

,, Neonowa Gwiazda ''

Ta stylizacja jest trochę neonowa i trochę przypomina mi gwiazdę, więc nazwałam ją ,, Neonowa Gwiazda '' .

Cennik:

,, Diamentowy Diadem '' : 21G

Kolczyki: 4G

Kardigan ,, Lilia wodna '' : 65G

Top ,, Ne.On '' : 39G (VIP)

Spodnie ,, Ne.On '' : 38G (VIP)

Bransoletka ,, Fiesta '' : 8G

Tenisówki ,, Błękitna Gwiazda '' : 23G

Razem: 198 + VIP


 ,, Violetta '' 

Stylizacja jest taka wiosenna moim zdaniem i bardzo mi przypomina sukienkę z serialu ,, Violetta '', który kiedyś oglądałam, dlatego nazwałam tak tą stylizację, lecz stylizacja dla mnie jest ładna.

Cennik: 

Kardigan ,, Lilia wodna '' : 65G

Suknia ,, Orange '' : 75G

Spinka ,, Ne.On '' : 25G (VIP)

Buty ,, Jelly '' : 17G

Kolczyki z diamentami : 13G

Bransoletka ,, Błękitna Gwiazda '' : 11G

Razem: 206 + VIP



No i to na tyle. Do następnego posta ;*
/Kejla

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz