środa, 30 marca 2016

Project Runway #12 +Informacja ;D

czesc!
Jak widzicie dosc czesto dodaje projekty runway, wiec przedstawie wam dlaczego.
Po pierwsze to dlatego, ze bradzo lubie bawic sie grafikq lecz no nie zawsze mi to wychodzi ;D
Po drugie nie mam czasu teraz w tym okresie poswiecac sie da bloga (chodz i tak sie staram) wiec poprostu biore stare edycje, ktorych pewnie nie widzieliscie i je wstawiam.

Okej wiec teraz przejde do informacji.

Narazie bedq sie posty pojawiac w kratke.. co mozna chyba zauwazyc ;v
Dlatego iz 5 kwietnia mam testy! 

Wiec.. no nie mam narazie czasu ;/


Dobra, dobra! Przejdzmy do projektu!


 

Projekt przedstawia dwie postacie! (Uzylam ich do zrobienia profilowki do konkursu)



Zaczne moze od dziewczyny. 

Zrobilam dla niej sukienke dosc krotkq, ponczochy gdyz uwazam, ze moge je wszedzie wepchac i buty w kolorze sukienki!

Urozmaica to bialy perlowy naszyjnik ;D

Natomiast pan ma 

Czarne zwykle buty, granatowe spodnie oraz pudrowo rozowa koszula na dlugi rekaw.

Urozmaica te stylizacje czarny krawat!


jak wam sie to podoba?

Mi osobiscie nie przypada to tak bardzo do gustu..
Ale jak kto woli ;D


Tyle i pa ;*
/Zlamalam Oko

4 komentarze:

  1. Cudownie!!! Masz talent. /Misia

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie! Naprawde umiesz ,,bawić się,, grafiką!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie !! :) PS. Też mam 5 kwietnia testy :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie !! :) PS. Też mam 5 kwietnia testy :(

    OdpowiedzUsuń