piątek, 18 marca 2016

Kosmiczne wyzwania! #8 - wianek ,,Flora''

Hej :c

Postów raczej będzie dużo, mam rekolekcje, ale nie cieszę się z nich... Dlaczego? Mam najprawdopodobniej zapalenie migdałków co do przyjemnych nie należy :/ Mam przynajmniej nadzieję, że przejdzie mi do urodzin! Ale koniec o mnie i zapaleniu, pora przejść do wyzwania ^^

W kolejności Waszych komentarzy jest teraz wianek ,,Flora'', który znajduje się na nagłówku ^.^


Starałam się, aby stylizacja była wiosenna i żeby nie było czarnych ciężkich dodatków :P

Bardzo podoba mi się ta stylizacja! wianek oddaje doskonale poczucie wiosny. Oczywiście jak to u mnie nie mogło się obejść bez kardiganu XD Koszulka ,,Lilia Wodna'' choć w ciemnej barwie to daje charakteru tej stylizacji! Do tego dopasowałam kolorystycznie spodenki ^^ Odpuściłam sobie ciężkie buty ,,Punk'' i dałam jasne, letnie ,,tramposzczały'' Strasznie łyso było na rękach i nogach to dodałam rajstopki, które dają młodości awatarowi i bransoletkę ,,Błękitna gwiazda''.

Mam nadzieję, że spełniłam zadanie! :D Masz propozycje na kolejne wyzwanie? Napisz w komentarzu ^^

/Nadymka

3 komentarze:

  1. Ta brzydka pomarańczowa sukienka

    OdpowiedzUsuń
  2. Czerwony top z Military czy cuś.Polecam!..bo nigdy nie wiem co do mniego ubrać :"D
    Patrycja^^

    OdpowiedzUsuń