środa, 16 marca 2016

Wiosenna aktualizacja! Prosto z Polski #7

Hello!

Dziś okropnie się czuje, głowa tak mnie boli jakby zaraz miała eksplodować... Gorączka i tak mnie nie powstrzyma by dodać posta ^^ Jeszcze jutro do chirurga ;-; Ale dobra przejdźmy do aktualizacji!

Wreszcie doczekaliśmy się wiosennego eventu! Chyba głównym tematem są kwiaty i słońce... Ale nie jestem pewna!

Jak tylko wejdziemy na awatarię to pojawia nam się propozycja stworzenia pokoju!


Kiedy klikniemy ,,Stwórz'' od razu wyświetla nam się okno!

Co przykuło moją uwagę to, że pod koniec okna w tym tekście obok drzewa piszę ,,Zdobędziesz jeszcze jedną cenną lokację'' ^^ Zobaczymy co z tego będzie! Jak zamkniemy okno ukazuję się przepiękny pokój!


Strasznie podoba się mi ten pokój *-* W pokoju znajduje się postać - tak jak w przypadku eventu noworocznego ;D U chłopców chłopak, u dziewczyn dziewczyna c:














Bardzo ciekawe postacie naśladujące barany xD Akurat mam taki znak zodiaku hah :P Ale dobra... co jest naszym głównym zadaniem? Namówić znajomych aby nam posprzątali staw! Ich liczbę możemy zobaczyć na górze ekranu obok doświadczenia ;D





W tym przypadku osoba, która nie ma nas w znajomych może nam posprzątać staw - co jest odwrotnością noworocznej aktualizacji =3

Możemy także namówić innych po przez wydarzenie wiosenne ^.^



Jak zawsze wydarzenie jest za 5g na 30 minut :D Moim zdaniem przydatne!

Jeszcze dla uproszczenia nam sprawy dodali pod gazetą którą nigdy nie aktualizują -.- znaczek, który przenosi nas do tego pokoju :D




Kiedy już ubłagamy całe 30 osób wyświetla nam się coś takiego i dostajemy strój c:




Strój wygląda tak i dodaje image 



Tak jest to strój kąpielowy! Dość spoko jest ;d

Tutaj drugi etap!  Tym razem nie musimy czekać! Jedynie bd musli poczekać na 3 ;-;


Oprócz eventu dodali nam z tego co wyczytałam na VK na tylko tydzień rzeczy związane ze świętem św. Patryka! :D Dodali nam z tej okazji stroje:

CHŁOPCY:





DZIEWCZYNY:



 U dziewczyn jeszcze nie kompletowa czapka :D




 Do tego dochodzi skrzat w warsztacie i dodatkowe zadania ^^




Koniczyny możemy zdobyć tak samo jak hojność! (stawiając komuś tort lub drinka w klubie)

Także dodano specjalne graffiti!



Moim zdaniem bardzo fajna aktualizacja!


A Wam się podoba?



Pa ;***


5 komentarzy:

  1. Super aktualizacja! *o*
    Patrycja^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też mam barana jako znak z zodiaku xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Oko kiedy dodasz posta :( Czekam i czekam.. chyba zmienię zdanie co do bloga :\ Lubie was dziewczyny ale co druga osoba bloga nie stworzy. Więc albo razem albo wcale mnie tu nie będzie :\ Czekam na sztukę makijażu :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny event, ale mam pytanie może wiesz o co chodzi w tym drugim zadaniu? Bo nie rozumiem :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie róbcie 4 etapu ja zrobiłam 4 etap i licznik ze siłą witalną zniknął ta baba z pokoju znikła, a ja ani stroju nie dostałam, a ni ryb do stawu.

    OdpowiedzUsuń