czwartek, 3 marca 2016

Prosto z Polski! #4 - poprawa aktualizacji! i #5 Rosja i Świat!

Hej!

Okropnie się czuje... Nie poszłam do szkoły, bo muszę chodzić ,,w pampersie'' ;-; Dziewczyny bd wiedzieć o co chodzi xD Ale to nie na temat, ponieważ naprawili błąd przed tygodniowej aktualizacji!



Teraz wszystko jasne dlaczego nie mogliśmy mieć 2 lvl ;) Nie dość, ze musimy wypełnić zadania to i pasek doświadczenia! Chyba zadania są tu jasne XD Jedynie drugie zadanie u fotografa wydaje się podchwytliwe :3 Trzeba przez zawód poprosić osobę, a następnie kliknąć dodaj znajomego ;D Dobra przejdźmy do tego jak zdobyliśmy 2 lvl!

(jak na razie zdobyłam tylko w fotografie i wizażystce)
Wyświetla nam się taki komunikat :P


















I nowe misje!



Jeśli chodzi o słowo ,,Znajdź'' zostało błędnie przetłumaczone ;) Mamy stworzyć dany przedmiot w warsztacie :D

Nareszcie doczekaliśmy się uzupełnienia aktualizacji! :P Jaki lvl już macie? Może czegoś nie wiecie? piszcie w komentarzu!



+ BONUS!

Ostatnio pisałam z Dawidem i dowiedziałam się bardzo ciekawej rzeczy :D Pamiętacie paczki ślubne? Tak te z nowej mapy... Kiedy minął czas nadal nie można było ich otworzyć! Ale chyba wczoraj naprawili ten błąd! Na dodatek pamiętacie ten zestaw mebli? Taki co go pod koniec wakacji do rosyjskiej awatarii dodali właśnie ten komplet:

Można wygrać te meble w tych paczkach!

EDIT: Odkrył to Dawid ;D

Ale powiem tak! Nie podoba mi się ta aktualizacja! Wolałabym nie mieć tych zadań... ALE MIEĆ TO CO ROSJANIE!

Dostali im event wiosenny!!!


Dostali takie piękne pokoje! ;ccc



I jak to w evencie są nagrody! ;ccc


Ale bądźmy dobrej myśli! Może dodadzą nam to za tydzień? Miejmy taką nadzieje!

No nie wiem co myśleć... Z jednej strony fajnie, że naprawili ten błąd... Ale tak naprawdę nie powinno go być! Lecz z drugiej strony mogli nam dodać event wiosenny ;-;

Dobra koniec tego posta, bo długi się zrobił XD Pa ;***


8 komentarzy:

  1. Oko odszedła? Od kąd nie dodaje postów mało wchodze na waszego bloga:\

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oko ma małe problemy techniczne :/ Poza tym bierze udział w konkursie i czasu nie ma ;D Ale myślę, że może i dzisiaj pojawi się post :3

      Usuń
  2. Dawid odkrył te meble wczoraj ? ja tydzień temu ;) nawet wydarzenie zrobiłam ;) pozdro / Cold Blood

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam na myśli, że to on mnie o tym powiadomił... Poza tym on powiadomił mnie o tym ;D

      Usuń
    2. okk tylko tak mówie ;) /Cold Blood

      Usuń
  3. Dlaczego u mnie nie pojawiły się nadal te zadania? ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie nie ma nadal tych misji, co trzeba zrobić by je mieć?

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi się podoba ten strój ostatni jest super na rosyjskiej awatarii mam ten pierwszy strój kąpielowy.

    OdpowiedzUsuń