piątek, 4 marca 2016

Kosmiczne wyzwania #5 :D

Czołem! *3*

Słuchajcie seria cieszy się bardzo dużym powodzeniem! ^^ Dużo komentarzy i wyświetleń co mnie niezmiernie cieszy, że tak ta seria wpadła Wam do gustu! 

Jeśli chodzi o Wasze propozycję nie martwcie się wykorzystam je, ale robię to po kolei by nie pominąć ani jednej XD

Dziś z Waszych komentarzy wybrałam szary podkoszulek (jest w 2 poście z tej serii) *-*

No wyzwanie bardzo fajne! Z jednej strony koszulka wydaje się nieciekawa... Ale z drobnymi dodatkami ożywimy ją ^^ Bardzo dziękuję za tą propozycję! Tak prezentuję się stylizacja:


Koszulka jak już wyżej powiedziałam napisałam była po prostu nudna! Więc zakryłam ją w połowie spodenkami Jelly. Dołożyłam standardowo czarne dodatki... m.in. buty, rajstopy i rękawiczki ;d By ożywić stylizację dodałam pstrokatą opaskę Ne.oN ^^ Brakowało mi jeszcze małego szczególiku, więc dodałam wisiorek Poison Kiss ;D

No i jak oceniacie stylizację? Wyzwanie wypłonione? A może masz jakąś propozycję na kolejną?

EDIT: Postanowiłam zrobić małą zmianę w serii :3 Teraz mogę zrobić wyzwanie nie tylko z damskimi ciuszkami, ale pojawią się tu także męskie! XD A żeby było mało nie będą to tylko wyzwania z ciuszkami! o nie! Od teraz możecie podać także meble czy elementy wyglądu! :D

Dobra czekam na komentarze, a Wam życzę miłego wieczoru ♥




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz