wtorek, 22 marca 2016

Pewne informacje...

Cześć!

Chciałabym Was przeprosić głównie za to,że nie dodałam dzisiaj żadnego posta,ale uwieżcie mi-nie miałam nawet jak i za to,że piszę posta tak późno...
No to teraz powiem Wam pare informacji:
-Jutro niestety chyba nie pojawi się żaden post z mojej strony.
-Mam pomysł na bardzo podobną serię do Tajemnicza skrzynka,ale żeby serie sie nie powtarzały ZLIKWIDUJĘ TAJEMNICZĄ SKRZYNKE,a wprowadze nowa serie a mianowicie cos typu LOTTO.Bedzie to dluzsza,fajniejsza seria-gwatantuje to Wam.
-Zachęcam do pisania odpowiedzi pod serią z  zagadkami i rebusami bo beda tez tam drobne upominki za poprawne odpowiedzi. :D
-PROSZĘ aby osoby ktore poprawnie odpowiedzialy pod rebusem zglosily sie do mnie do TEGO PIĄTKU po upominki!!! Proszę zaprosic mnie na NK.(podawalam link mojego profilu na nk we wczesniejszym poscie).Inaczej nagrody przepadną!
-Jezeli sa tu jakies drobne literowki to przepraszam,ale pisze z tel. i zalezy mi na czasie.
-Postaram wszystkie posty wynagrodzić w piątek albo sobotę.
-Jezeli osoba,ktora miala sie zglosic do mnie na NK po upominek nie ma jak to niech napisze pod tym postem.Ewentualnie czekam do niedzieli...
Jeszcze raz bardzo Was przepraszam! ;c
Dobranoc! XD
Gratka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz