czwartek, 10 marca 2016

Kosmiczne wyzwania! #7 ^^

Joł! :P

Może zacznijmy od dobrych wiadomości! Chcę Wam podziękować... Za co? Ostatnio wbiło nam 300 komentarzy! W prawie 3 miesiące to moim zdaniem dobry wynik :D Także po wyświetleniach widać poprawę! Więc mam nadzieję, że będzie tak dalej! :) Ale dobra koniec tego dobrego.. pora przejść do posta!

Chcę także powiadomić anonimowy komentarz z ciuszkiem jakim jest ,,Sukienka w grochy''... Wyzwanie jest tak trudne, że nawet przy moich najlepszych staraniach nic nie wychodziło :/ Więc przepraszam, ale nie przyjmuję :c Dobra przejdźmy do wyzwania! 

Chupa Chups zaproponowała 2 dość proste rzeczy... Więc stwierdziła, że muszę zrobić stylizację z obydwoma! A będą to...

Top ,,Flora'' i spódnica ,,Lilia wodna''





Wyzwanie dość przyjemne :D A tak wygląda przygotowana stylizacja!

 
Na początku przykryłam top kardiganem i po raz kolejny użyłam butów ,,Punk'' i rękawiczek ,,Gwiazda rocka'' To u mnie norma xD Dodałam kwiatuszek na głowę, by troszkę ożywić stylizacje c: A ponieważ nogi były gołe i wesołe to dodałam rajstopy do koloru kwiatka :3

No to chyba tyle! Masz jakiś pomysł na wyzwanie? Napisz w komentarzu ^^

Pa ;***


2 komentarze:

  1. Hmm.... Może Kostium ,,Diablica'' Nwm co do niego włożyć moży ty zaradzisz ? Heh Powodzenia :)/ChupaChups Ta Z Awy ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zrób coś z butami wróżki zębuszki za 14 g *,*

    OdpowiedzUsuń