czwartek, 24 marca 2016

Style rysowania? + mój powrót!

Hej!

Powiem szczerze, że ta przerwa naprawdę mi dużo dała :) Mogłam spokojnie wszystko przemyśleć i się uspokoić... Mam dzień cały wrażeń! Na początku dnia byłam w szpitalu na USG (na kontrole XD) i spotkałam aktorkę Anne Guzik! Gra ona min. w serialu Przyjaciółki i ma także własny program kulinarny/fitness. Pochodzi ona z Bielska-Białej i właśnie ją tam spotkałam! Chciałam od niej po badaniu wziąć autograf, ale jej ego mi na to nie pozwoliło! Byłam umówiona na 9.00 i miałam wejść pierwsza, a panna aktorka się przed mnie wcisnęła i musiałam czekać całą godzinę! Co najdziwniejsze był to szpital DLA DZIECI, a jakoś chyba dzieckiem nie jest... Niektórzy by powiedzieli, że może ma dziecko :/ Ale to by musiała jechać do ginekologa na USG! Chamstwo jakieś!

Ale później złość mi przeszła i siedziałam jak na szpilkach, bo dziś miałam się dowiedzieć co się stanie z Mańkiem (moim kotem dla nie wiedzących)... Poryczałam się... ze szczęścia! Żyje i jak nie miał czucia od pasa w dół teraz tylko nie ma od kolan w dół. Co jest na +, bo może się wypróżniać! Jutro wraca do domu :) Weterynarz podejrzewa, że może wrócić mu czucie do 2-3 tygodni ^^ Poryczałam się ze szczęścia XD

Ale przejdźmy do tematu posta! Ostatnio miałam straszną zamulę i zajęłam się moją ulubioną grafiką ^^ Stwierdziłam, że przedstawie Wam style rysowania!

1) Kreskówkowy/Anime

Jak sama nazwa mówi jest to coś w stylu kreskówki! Można wyróżnić po mocnej kresce, która jest zazwyczaj czarna i zamiast rozmazanego cienia to plamy ;D Tutaj kilka przykładów takiego rysowania ;)




 2) Realistyczny

Emituję on zdjęcie, poprzez dobre dobranie cieni i cienką kreskę :) Tutaj kilka przykładów ;D







3) ,,Plamkowy'' - bez nazwy!

Istnieje także styl, który nazwy nie ma... Nazywam go plamistym! W odróżnieniu do kreskówkowego nie ma on tak mocnej kreski ;D



Jak widzicie styl głównie opiera się na samych kropkach ;D Także dobrym przykładem jest sam awatar z gry! Jest jeszcze kilka styli, ale zazwyczaj je się odróżnia po wykonaniu, co jest dość też skomplikowane =3

Oki to chyba tyle... Wiem dość luźny post, ale powoli przygotowuję konkurs ^^

Pa ;*

/Nadymka :P
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz