poniedziałek, 7 marca 2016

Jak to jest zrobione? #6 - Speed paint :D

Hej! ^^

Okropnie się czuję... Niestety ból brzucha daje się we znaki... Ale nie przeszkodziło mi to w nagraniu szybkiego speed paint'a! 

Prosicie mnie wręcz błagacie o poradnik z rysowaniem ubrań... Ale muszę Was zasmucić, ponieważ mam w planie jeszcze 2 poradniki, które muszą się pojawić przed tym :/ Sposób na g i jak ulepszyć swoją profilówkę. Ale koniec pisania tutaj speed Paint!



Tutaj nie korzystałam z tableta, ponieważ prawie nikt go nie ma i nie będzie chciał go zakupić... Więc ograniczyłam się do myszki ^^

Także tutaj troszkę na marginesie: Odkryłam super sposób na nos! Bez tableta! c: Ale pojawi się to kiedy indziej ;d

Dobra... Idę odpocząć... Jutro muszę iść do szkoły :/



3 komentarze:

  1. Nie traktuj tego jak hejtu. Ale to w ogóle mi się nie podoba ;\ To tylko moje zdanie, może zaczniesz robić włosy? Spróbuj!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do włosów najlepiej mieć tablet graficzny... A wiem, że większość nie posiada ;) Ale dzięki za wyrażenie opinii :D

      Usuń
    2. Edit: Prawie NIKT nie ma tabletu graficznego. Zacznij robić jakieś ciekawe i przydatne poradniki dzięki którym będziemy mogły się czegoś nauczyć.

      Usuń