piątek, 25 marca 2016

Promyki nadziei!

Hejo!

Ostatnio zauważyłam,że jest tutaj dosyć mało komentarzy...
Dodałam zagadki,ale nikt na nie,nie odpowiedział. ;c
Moja praca-na marne?
Chyba jednak pisze te posty,aby było komuś przyjemnie,żeby miał co robić xD
A tu co?
Nawet nikt na nie,nie odpowie :/
Mam taki pomysł...
I po to właśnie stworzyłam nową serię.
Chodzi o to,że piszecie w komentarzach:
-Co lubicie czytać?(np.posty informacyjne,z zabawami,z przeróbkami itp.)
-Co chcielibyście zmienić w MOICH postach?
-Czy macie jeszcze jakieś pomysły?
Proszę pisać!
Nie ma się co wstydzić C:
Ważne,żeby Wam się podobały moje posty.
A więc piszcie śmiało!
Przypomnienie!
-Stella Inspiration
-On My Mind
PROSZĘ SIĘ ZGŁOSIĆ DO MNIE NA NK(JEŻELI JE MACIE XD) PO NAGRODY ZA REBUS!
DOŚĆ DŁUGO JUŻ SIĘ NIE ODZYWACIE...
CZEKAM DO TEJ NIEDZIELI RANO INACZEJ NAGRODY PRZEPADNĄ!
Jeżeli nie macie jak czy coś to piszcie także w komentarzach,a nie olewacie sprawę... :c

Jeszcze jest szansa na wygranie nagród pod postem Pułapki Umysłu#2.
Ten post znajduję się niżej,bo był publikowany wcześniej...
Więc się opłaca...
Zapraszam do pisania pod Pułapkami Umysłu, oraz pod tym postem!
Liczę na Was...
Chyba się nie zawiodę,nie?
Później jeszcze pojawi się ode mnie post.
I jeszcze jedno!
Zauważyłam,że ostatnio jedyną osobą(przynajmniej wczoraj i przed wczoraj),która pisze komentarze,śledzi nasz blog-to Kamil(Logicznie Żyjący)! 
Bardzo dziękuję! :3
Oczywiście to nie jedyna osoba,ale tylko on pisze komentarze...
Pewnie o wiele więcej osób niż jedna obserwuje nasz blog,ale chodzi mi tu tylko o komentarze.
Paaa! ;>
Gratka

3 komentarze:

  1. Twój styl pisania jest fajny, więc nie widzę powodów do jego zmiany. Co do zabaw...hmm osobiście bardzo lubię oryginalne, pomysłowe, czasem szalone. Może zainspiruj się którymś z programów telewizyjnych? Jest ich dość sporo.

    Pozdrawiam i życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo!Mam pomysł na Boso przez Awatarię. Ha ha :D
      Gratka

      Usuń
  2. Promyk nadzieJI powiadasz? ;)

    OdpowiedzUsuń