sobota, 12 marca 2016

Halo Halo!Ktoś tu wszedł?Nowa adminka!

Cześć i czołem!
Jestem nową autorką na okresie próbnym na tym cudownym blogu ;d.
Na wstepie dziękuję bardzo Nadymce i Złamałam oko za przyjęcie na bloga :)
Powiem wam coś o sobie w realu
-Mam na imię Oliwia
-Mam 11 lat (30 marca)
-W Awatarię gram 3 lata
-Interesuję się sportem a ściślej mówiąc-siatkówką,informatyką czyli grafiką ;d
-Używam Pts,pixlr.sumopaint,pizap oraz czasem painta
W grze:
Mam nick Ocy
Mam 13 lvl
Jestem singielką
Podpisywać się będę Nickiem /Ocy
Paszport :
Oto profilówka która będzie w postach:

Mam nadzieję,że szybko mnie polubicie :) 






8 komentarzy:

  1. Jezuu piatoklasistka

    OdpowiedzUsuń
  2. Czyli już nie będę wchodzić na bloga :p

    OdpowiedzUsuń
  3. Co wy z blogiem robicie.. "Cześć i czołem placki dołem" "halo halo ktoś tu wszedł? Nowa adminka" Litości..

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurwa może się podpiszecie dorosłe ?
    /Do it now

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzieci! Hejtuja, nie podpisują się. .. Nawet nie dacie hej szansy "dobrego startu", bo na samym początku hej ty. Nie sprawiedliwe... Ciekawa jestem jak wam- drogim anonimkom byłoby miło gdyby was na samym początku ponizali. A co do wielu to się nie czepiacie. No bo przecież każdy miał kiedyś 11 lat, to normalne. A może wy macie mniej i zazdrościcie... Ale się rozpisałam xd Nie chciałam nikogo obrazic, wyraziłam tylko swoje zdanie.
    pozdrawiam serdecznie

    ♡Milka♡

    OdpowiedzUsuń
  6. Japierdole żal już dzieciak odszedł -,-

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie, że doszłaś. ;) Byłabym wdzięczna, gdybyś poduczyła mnie paru "trików" graficznych. ;)


    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, napisz na mail olka.kwiat@vp.pl - pozdrawiam /Ocy

      Usuń