poniedziałek, 21 marca 2016

10 Faktów , których (BYĆ MOŻE ) nie wiedzieliście o Awatarii.

Siema
Dziś jestem troszeczkę zła, ponieważ moja przyjaciółka mnie zablokowała na fb i nie wchodzi od wczoraj, dostałam również 1 z historii i 2 z przyrody ;-;

Dobra koniec o mnie, przejźmy do posta.
Postanowiłam , iż dodam dziś 10 faktów , których ( BYĆ MOŻE ) nie wiedzieliście o awatarii.

  1. Na awatarii można mieć paru chłopaków/ pare dziewczyn w związku. 
  2. Awataria powstała w 2011/2012 roku.
  3. Urodziny awatarii są 4 czerwca, wtedy dostajemy co godzinę jakieś prezenty, a przynajmniej tak było.
  4. Tak naprawdę wszystkie ,, Kody na G '' są fałszywe, G można tylko zdobyć za pomocą zadań, koła fortuny itd, oraz doładować albo po prostu zrobić darmowe g.
  5. U chłopaków jest Alex, a u dziewczyn Marysiu (Marysia) np. w zadaniach.
  6. Na Ruską awatarie możemy wejść też i my, na tej stronie --> https://fotostrana.ru/games/tropikaniya/
  7. Kiedyś najwyższy lvl to byl 28
  8. Gdy napiszesz słowo ,, Fu*k '' ( zamiast * c) dostaniecie tak zwanego ,, bana '', którego nazywam ,,mutem'' na 10 minut.
  9. Większości zadań nie da się wykonywać samemu, ponieważ gdy wejdziemy na lewusa to (Nie zawsze, ale czasem) Wyskakuje nam komunikat, że to działanie nie może być zrealizowane, gdy mamy to samo IP.
  10. Po prawej stronie mamy ikonki z napisami na nich : Wsparcie, Wiadomości, Wiosenny Staw ( akurat aktualizacja xD) oraz Ustawienia.


Więc to tyle na dziś z faktów o Awie, których być może , mogliście nie wiedzieć, lecz pewnie większość osób wiedziała! 

Dobrze a więc do następnego posta no i miłego wieczoru!

Paa! ;**

/Kejla

1 komentarz: