sobota, 19 marca 2016

Afera dotycząca odgapienia serii + błędy Oko!

Hej!

Słuchajcie zrobiła się afera, że ocenianie restauracji to seria Lili! Okey to teraz zacznijmy od tego kiedy Ty dałaś pierwszy post z tej serii:




Okey dodałaś 13 grudnia... Ciekawe, bo ja serie wymyśliłam 4 sierpnia :) Chcesz dowodów? Okey nie ma problemu! Post co prawda został usunięty, ale jest magiczny program o nazwie Picasa, który zapisuje zdjęcia I KIEDY JE SIĘ DODAŁO :) Żeby nie było bez oszustw graficznych i, że coś podrabiam zrobiłam filmik! :D


Więc proszę bardzo dowodziki masz ;* Teraz to ja mogę się domagać o usunięcie serii ;) Ale nie będę taka podła c: Więc prowadź sb dalej tylko uważaj kogo oskarżasz ;***

Teraz druga sprawa! Jest ogromna afera w komentarzach dotycząca błędów Oko :/ Chcę Was powiadomić, że:

Oko nie ma polskich znaków i nie może ich ustawić!

Więc przepraszam po raz kolejny, że jest post informacyjny, ale cóż poradzę!

Do następnego posta ^^

/Nadymka d;

3 komentarze:

  1. A może nie umie ortografii? Głupa jesteś nadymka. ;))
    Chociaż kiedyś Cię po dziwiałam, ale teraz już nie... =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1) Głupia nie jestem 2) umie ;D

      Usuń
    2. Czemu uważasz,że jest głupia? Jeżeli jesteś taki madry/a napisz dlaczego C:
      Patrycja^^

      Usuń