wtorek, 1 marca 2016

#5 Jak to jest zrobione? - poradnik z profilówką!

Hello!

Jak tam dzionek? U mnie o dziwo bardzo dobrze! Chociaż, ze się nie wyspałam to 2 bardzo dobre oceny wpadły mi do dziennika! Słuchajcie niecałe 2 dni temu dodałam filmik jak zrobić profilówkę!

Był komentarz, że obcina postać... No niestety, ale tak jest ;c Nie wiem co jest powodem! Ale ważne, że w filmiku jest zawarte rozwiązanie tego problemu :D 

Oczywiscie można dodać to do własnego filmiku, bloga, grupy czy coś... Ale jak zawszę proszę wspomnieć, że to mój sposób ^^
Dobra tutaj macie filmik :D



Mam nadzieję, że Wam pomogłam :D Kolejny odcinek będzie dotyczył ulepszenia naszej profilówki.... (cienie kolorów na ubraniach, kolorowanie, przestawianie kończyn, wycinanie białych elementów ;D)

To tyle... pa ;**


5 komentarzy:

  1. Zajmij się czymś innym. Wszędzie się pchasz i chcesz zabłysnąć :'\ I rób z notatnikiem bo ten głos jest tak wkurwiający.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę nadal się pchać i bd nadal nagrywać głos i kij Ci w pupe anonimie ;****

      Usuń
  2. Wez sie nadymka ;-; jak zwykle sie wszedzie pchasz -,- ogar dupe. Myslisz, ze zrobisz moze jakas przerobke niby ladna (i tak jest okropna. Nie wiem co wy w niej widzita) i ze niby co? Ze niby jestes taka super?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę się wpychać i nie ogarnę dupy dla jakiegoś obranego anonima ;* A przeróbka większości się podoba, a Twoje zdanie mam głęboko w dupie :) I jestem prze zajebista i jestem super ;***

      Usuń
    2. Widać, że Twoje ego przerasta samą Ciebie :)

      Usuń