sobota, 5 marca 2016

Małe plany?

Czołem! *3*

Post dość krótki i na luźny temat ;p Mam zamiar stworzyć nową serię... Już zaraz wytłumaczę o co chodzi :D

Otóż seria będzie się nazywać Alfabet Awatarii! Nazwa już Wam mówi, że będzie coś z słowami :3 Otóż jak niektórzy zauważyli makijaże, które możemy stworzyć na twarzy innych awatarów nie posiadają nazw... I właśnie ta seria pozwoli Wam zaproponować jakąś nazwę :D

Oczywiście najciekawsze z nich będą nagradzane :P Tylko... Nie jestem pewna czy jesteście taką serią zainteresowani... Więc postanowiłam wstawić ankietę *.^


Tutaj także możecie podać jakąś inną serię, która widzi Wam się na blogu :D Np. Q&A, czy jakaś inna xD

Możecie także wyrazić Swoją opinię w komentarzu ;) Ja idę pichcić babeczki XD Miejmy nadzieję, że wyjdą :3


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz