piątek, 25 marca 2016

Prosto z Polski #8 + Towar Dnia?

hej!
Dzisiaj tak troche inaczej, gdyz ja pisze aktualizacje xd
Jednak, ze zanim zaczne temat postu, chce nawiqzac do ,,Towaru Dnia''

Jak widzicie ja od dawna juz tej ,,serii'' nie prowadze..
Zapomnialam napisac, ze seria nie aktywna?
Poprostu moim zdaniem jest ta seria bez sensu XD
Bo rownie dobrze mozecie wejsc na awe i zobaczyc te przecene ;v

Ale, okej. W Kazdym razie jesli sie nie polapaliscie, to oznajmiam, ze TOWAR DNIA NIE BEDZIE JUZ PROWADZONY ;)


Przejde juz moze do tematu posta ;D

Dzisiaj jest piqtek, wiec troche nie typowo.

Dziewczyny dostaly przecene kompletu ,,Tulipan''



Komplet dodaje nam +775 do Image!

Zamiast 374 g oraz 315 s Placimy 246g!

Moim zdaniem sie oplaca!

Co prawda rajstopy z tego zestawu mam.. ale nie pogardze nim!

Komplet, wyglqda super!

Naprawde ''wedlug mnie'' z nie wielu kompletow jest naprawde dobrany kolorystycznie ;D






Natomiast Chlopcy dostali:

Komplat dodaje +665 do Image.

Przeceniony zostal z 303 g na 210!

Rowniez sie oplaca ;D


Komplet jest ladny.. Jednak, ze nie chce sie wplqtywac w chlopskie ciuchy XD













Rowniez, jesli chodzi o nasz ,,event'' Wielkanocny dodali 2 nowe rzeczy do warsztatu, oraz nowe zadanie!


Dodali nam Jajko oraz kroliczka! 



zadanie:


ja osobiscie za te zadanie bym sie nie zabiarala.. ogolnie zadan nie chce mi sie robic bo jestm zbyt leniwa. XD


Co sqdzicie o tej aktualizacji? ;)

Ja Bede robic g na stroj!

Paaa

/Zlamalam Oko

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz