niedziela, 27 marca 2016

Postaw na milion!#2

Cześć i czołem-kluski z rosołem!

Jak tam Wam mija dzień?
Mi świetnie!
Przepraszam Was, że pisze tak późno, ale wiecie dobrze, że dzisiaj Wielkanoc, a wtedy się świętuję.
Po prostu nie miałam jak wcześniej napisać.
Bez "owijania w bawełnę" przejdźmy do tematu głównego.
Mam dla Was dzisiaj ponownie skrzyneczki z nagrodami.^^
Przepraszam także za jakość, ale robiłam w paincie, a pewnie dobrze wiecie jak to jest "kopiuj" i "wklej".
Nie polecam. :D
PRZYPOMINAM TAKŻE SNAJPERCE,ABY ZGŁOSIŁA SIĘ DO MNIE PO NAGRODĘ DO WTORKU INACZEJ PRZEPADA.
DZISIAJ TAKŻE PRZEPADA TERMIN  ODSTANIA NAGRÓD STELLI INSPIRATION I ON MY MIND!
Niestety dziewczyny miałyście cały tydzień!
Nie odpisywałyście, ani nic, więc musiałam to napisać.
Trzeba było uważniej śledzić bloga...


 
Ale no już koniec z kazaniem!
Spójrzcie lepiej na skrzyneczki.

Lepiej nie komentujcie tego co wyszło...
Lepiej skupcie się na skrzynkach niż na całej reszcie.
...
Bo się załamiecie... :D
Tym razem mam dla Was jedynie cztery skrzynki!
Jest to z tej racji,że ostatnio jedna skrzynka była nie obstawiona, a inni pewnie chcieli znać już wyniki.
Po prostu tu nie miało sensu...
Gdy przybędzie więcej osób,będę dodawać np. 10 skrzynek,a 2 albo 3 będą z nagrodą.
Pamiętacie zasady?
Mam taką nadzieję!
To do dzieła!
...
APLAUS ZGŁOŚ SIĘ DO MNIE PO NAGRODĘ ZA PUŁAPKI UMYSŁU#2 NA NK.
Masz mnie w znaj. xD
Jako jedyna odpowiedziałaś na pytania poprawnie!
No z jednym źle odpowiedziałaś,bo odpowiedź 2 to była Rubinowa,a nie Honey.
Ale jako jedyna odpowiedziałaś i to na 4/5 poprawnie, więc czemu nie masz za to nagrody dostać?
Masz czas do piątku(01.04.2016r.).
Ale na pewno przyjdziesz po nią już dziś.
...
No to zaklepujcie sobie skrzynki!
Czym szybciej tym lepiej.

/Gratka

1 komentarz: